سامانه جامع اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی در استان یزد در سومین نشست این ستاد و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 03 July 2022

«علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی امنیتی استاندار در این جلسه ضمن اشاره به راه اندازی سایت جامع اربعین حسینی در یزد، گفت: پیش ثبت نام اربعین از امروز در این سامانه انجام می شود که هم مردم می‌توانند برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کنند و هم از اخبار و اطلاعیه های ستاد مطلع شوند.

وی افزود: این سامانه می تواند فرصت بسیار مغتنمی برای برآورد آمار زائران حسینی جهت خدمت رسانی شایسته به این عزیزان باشد.

عزیزی تأکید کرد: جلسات ستادهای شهرستانی به صورت جدی برگزار و مصوبات به صورت مکتوب به دبیرخانه ارسال شود.

پیگیری اجرای طرح پیوند مسیر اربعین، تهیه لاستیک برای ناوگان حمل و نقل خدمت رسان در اربعین حسینی، استفاده از ظرفیت خیرین برای پشتیبانی موکب ها و پیگیری تأمین داروی مورد نیاز در ایام اربعین از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در این جلسه ضمن رونمایی از سایت جامع اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی یزد به نشانی http://www.arbaeen.ostanyazd.ir ، حکم مسئولیت سردار «زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان به عنوان مسئول کمیته هماهنگی و پشتیبانی ستاد توسط معاون استاندار به وی اعطاء شد. همچنین در حاشیه برگزاری این جلسه گروه سرود شمیم ولایت نیز به اجرای برنامه پرداخت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سامانه ، اربعین ، رونمایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار