جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری ۹ سارق سابقه دار به عنف در این استان خبر داد که طی چند ماه گذشته در مجموع بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال سرقت کردند.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 03 July 2022

سرهنگ منوچهر نصیری روز یکشنبه در جریان بازدید خبرنگاران از اموال سرقت شده توسط این افراد در محل پلیس آگاهی این استان به ایرنا گفت: این سارقان در زمان سرقت به آزار و اذیت مالکان اموال مسروقه می پرداختند.

به گفته وی از این افراد یک دستگاه وانت، چهار دستگاه موتورسیکلت، تجهیزات و کابل برق، قمه، اسلحه سرد و تلفن همراه و مقادیر دیگری تجهیزات فنی کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: سرقت قطعات راه آهن و ترانس برق کشاورزی از دیگر اتهامت این افراد است.

وی ادامه داد: در آخرین سرقتی که توسط این باند انجام شد آنها با ورود به یک شرکت شن و ماسه در اردکان، با بستن دست و پای نگهبان، مقادیری کابل و تجهیزات ترانس برق به سرقت بردند.

سرهنگ نصیری با بیان اینکه شگرد این افراد سرقت در خارج شهر بوده و در استانهای دیگر هم سابقه سرقت دارند تصریح کرد: چند تیم از کاراگاهان آگاهی استان در دو روز گذشته با به دست اوردن سرنخ هایی، آنها را در چند عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مسوول انتظامی استان یزد با بیان اینکه چند مالخر هم در این زمینه دستگیر شدند اضافه کرد: گردش مالی یک نفر از سارقان ۱۵۰ میلیون تومان گزارش شده است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: سارق ، دستگیر ، عنف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار