رییس شورای تبلیغات اسلامی یزد:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: پرداختن به ابعاد مختلف جنایات بی حد و حصر آمریکا در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و روانی در قبال کشور و ملت قهرمان ایران نماد عینی جهاد تبیین است .
کد خبر: ۱۰۵۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 03 July 2022

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز یکشنبه به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: نخبگان فرهنگی، رسانه‌ها و مبلغان دینی باید جهاد تبیین را در راستای بیان توطئه‌های دشمنان جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه به رغم اهمیت موضوع بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی هنوز به نحو مناسب اقدامات فرهنگی، بصیرتی و رسانه‌ای در جامعه صورت نگرفته، بر تلاش و اقدام موثر تاکید کرد.

این مسئول به برخی از توطئه‌ها و جنایات آمریکا در ۴۳ سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: تمامی اقداماتی که توسط دشمنان علیه نظام و انقلاب صورت گرفته احتیاج مبرم به جهاد تبیین دارد.

به گفته متوسل باید با بهره‌گیری از رسانه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی بیش از گذشته مردم به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان را در جریان توطئه‌ها و خصومت‌های آمریکایی‌ها علیه ایران قرار داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: توطئه‌های دشمنان در ابعاد مختلف علیه کشور و جوانان ادامه دارد و راه عزت همان ایستادگی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی است .

متوسل گفت: باید مردم و مسئولان با همدلی و بصیرت نسبت به انجام وظایف دینی و انقلابی و تحقق اوامر مقام معظم رهبری وظایف خود را در جامعه انجام دهند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار