از امروز؛
نماینده تام الاختیار سازمان سنحش در استان یزد: آزمون سراسری از امروز با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ 29 June 2022

میرحسینی گفت: آزمون سراسری از امروز چهارشنبه با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز شده و سپس داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی در روز پنجشنبه، گروه آزمایشی علوم تجربی به عنوان پرداوطلب‌ترین گروه در روز جمعه و گروه هنر و زبان خارجه هم در روز شنبه به رقابت می‌پردازند. 


وی افزود: ۲۰ هزار و ۲۳۷ داوطلب در استان یزد حضور دارند که ۶۱ درصد آنان را خانم‌ها و ۳۹ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند. امسال نسبت به سال‌های قبل با افزایش ۹ درصدی داوطلبان مواجه هستیم.


نماینده تام الاختیار سازمان سنجش با اشاره به تغییر در ساعت خروج داوطلبان به دلیل تعدد دفترچه‌ها تصریح کرد: داوطلبان در سال‌های گذشته یک ساعت پس از آغاز آزمون می‌توانستند از حوزه امتحانی خارج شوند، اما امسال خروج داوطلبان رشته هنر و زبان از ساعت ۱۰، علوم ریاضی و انسانی از ساعت ۱۱:۱۵ و علوم تجربی از ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.


میرحسینی اظهار داشت: از ۱۲ هزار و ۴۷۶ داوطلب در شهر یزد، ۱۱ هزار و ۶۰ نفر در حوزه دانشگاه یزد آزمون داده و با توجه به آغاز کنکور از ساعت هشت صبح از داوطلبان می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که در ترافیک معطل نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار