معاون شهردار خبر داد
عاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از آسفالت ۱۱۵ هزار متر مربع از معابر شهر یزد در سه ماهه ابتدای سال جاری با هزینه ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ 29 June 2022

«محمد علی سلمانی ندوشن» با بیان این که به منظور بهبود وضعیت آسفالت خیابان ها و کوچه های سطح شهر، ۱۱۵ هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت شده است، گفت: به همت کارخانه آسفالت شهرداری یزد در سه ماهه اول سال جاری ۱۵ هزار تن آسفالت تولید شده که توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در حدود ۱۱۵ هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی مناطق پنجگانه با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال آسفالت شده است.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت معابر در کاهش خسارات جانی و مالی، اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری و در ادامه نهضت آسفالت، بخشی از بلوار استقلال، بلوار دهه فجر و خیابان طلوع از شاخص‌ترین معابری بود که زیرسازی و آسفالت آن تعویض شد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد در ادامه گفت: ساماندهی معابر شهری به منظور تسریع و تسهیل در تردد شهروندان و خودروها از مطالبات مهم و بحق شهروندان است که امیدواریم تا انتهای سال جاری بتوانیم کلیه معابر اصلی و فرعی شهر که هنوز زیر سازی و آسفالت نشده است را آسفالت کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، سلمانی ندوشن خاطرنشان کرد: تا انتهای سال جاری معابری نظیر بلوار پروفسور حسابی، خیابان معراج، بلوار صیاد شیرازی، بلوار شهید دهقان منشادی، خیابان امام جعفر صادق و بلوار مدرس تعویض آسفالت خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار