سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از نصب دوچرخه بند در ۱۷۰ نقطه شهر به درخواست‌های مردمی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 28 June 2022

 حمید دهقان با بیان اینکه شهر میراث جهانی یزد در گذشته به شهر دوچرخه‌ها معروف بوده است، گفت: در راستای احیای نام شهر دوچرخه‌ها و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل پاک، در ۱۷۰ نقطه از شهر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال جایگاه پارک دوچرخه یا دوچرخه بند نصب شده است.


وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه با هدف کاهش وسایل نقلیه موتوری و کاهش آلودگی شهر است، اظهار داشت: تاکنون جایگاه پارک دوچرخه در محل‌های پرتردد از جمله بوستان باغ ملی، میدان شهدای محراب، پایانه امام علی (ع)، مراکز خرید، مراکز آموزشی و دانشگاهی، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز ورزشی نصب شده است.


سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد تصریح کرد: دوچرخه سواری در شهر‌های ایران همواره به عنوان یکی از شاخص‌های پایدار سازی مورد توجه مدیران شهری قرار داشته به طوری که این روز‌ها و با شدت گرفتن آلودگی‌های زیست محیطی از اهمیت دوچندان برخوردار است.


دهقان اداهم داد: امیدواریم با همراهی و همدلی شهروندان عزیز شهر دارالعباده یزد بتوانیم استفاده از وسایل حمل و نقل موتوری را کاهش داده و برای جلوگیری از آلودگی هوا از وسایل حمل و نقل پاک استفاده کنیم.

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری ، دوچرخه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار