امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد گفت: در مقابل هجمه های گسترده رسانه های غرب به ایران، نتوانستیم مبانی انقلاب را به درستی انتقال دهیم.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 28 June 2022

آیت الله «محمدرضا ناصری» در جمع اعضای دبیرخانه مدرس و جمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اهمیت امر ازدواج در دین اسلام، اظهار کرد: باید شرایط به گونه ای باشد که ازدواج برای جوانان آسان شود.

وی افزود: منابع زیادی در زمینه سبک زندگی نوشته شده است اما مهم آن است که راهکار عملیاتی و نتیجه بخش ارائه شود و در این مورد متاسفانه ضعیف عمل شده و ارائه راهکار موثر برای داشتن زندگی بهتر کمتر در جامعه به چشم می خورد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی برنامه ها فرهنگی است و باید در نهاد انسان جای بگیرد، عنوان کرد: موانع و مشکلات همیشه وجود دارد و مهم این است که با آموزش صحیح و تالیف محتوا مناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی، در شکل گیری شخصیت والا برای نسل جدید و تربیت فرزندانی مستقل موثر عمل شود.

ناصری، رشد و تعالی نسل جدید را در گرو آموزش صحیح دانست و تصریح کرد: با استفاده از افراد نخبه می توان در زمینه رشد اقتصادی، علم و فناوری پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و صنعت گردشگری، بیان کرد: در مقابل هجمه های گسترده رسانه های غرب به ایران، نتوانستیم مبانی انقلاب را به درستی انتقال دهیم و به همین علت گردشگران خارجی در ابتدا دید منفی نسبت به ایران و مردم ایران دارند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: باید در زمینه صنعت گردشگری با انتقال درست مبانی و مفاهیم انقلاب، فرهنگ ایرانی-اسلامی و تاریخ و طبیعت زیبای ایران، دید منفی ایجاد شده در ذهن گردشگران را تصحیح کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله ناصری افزایش آگاهی و اطلاعات راهنمایان گردشگران را عامل مهم جذب گردشگری دانست و تصریح کرد: راهنمایان گردشگران داخلی و خارجی با افزایش اطلاعات و دانش خود در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی و استفاده از مفاهیم به روز این دانش، در بهبود این صنعت مهم می توانند بسیار اثرگزار باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار