مدیرکل اقتصاد و دارایی یزد: نیروگاه خورشیدی با سرمایه گذاری یک هلندی و با حضور سفیر این کشور، خردادماه سال آینده در اردکان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 28 June 2022

 محمد دهقان منشادی در نشست سرمایه گذاری یزد گفت: حداقل میزان سرمایه گذاری بر اساس پیشنهاد وزارت اقتصاد و تصویب هیات دولت برای سرمایه گذاران خارجی از ۲۵۰ هزار دلار به ۹۰ هزار یورو کاهش یافت.


وی افزود: این امر سبب می‌شود تا سرمایه گذاران خارجی به خصوص سرمایه گذاران کشور‌های همسایه بیش از گذشته به فعالیت اقتصادی در ایران تشویق شوند.


مدیرکل اقتصاد و داریی استان، اقامت پنج ساله و افزایش سال‌های اقامت را از جمله مشوق‌های سرمایه گذاری برای خارجی‌ها عنوان کرد.


نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد از سرمایه گذاری یک افغانستانی به میزان ۹۰ هزار دلار در یزد خبر داد و اظهار داشت: این اولین سرمایه گذاری کشور افغانستان در استان یزد است.


سید مسعود معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد هم در این نشست بر تلاش برای رونق سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها از ضرورترین و اساسی‌ترین رکن فعالیت در این بخش است و متولیان امور باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.


سید علی مشتاقیون معاون شهردار یزد هم در این نشست با اشاره به نیاز‌های این شهر به مراکز تفریحی سالم از زمین به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی این امر یاد کرد و خواستار اختصاص زمین برای طرح‌های عمرانی و سرمایه گذاری شهری شد.


احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد هم از برپایی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در روز‌های ۱۵ و ۱۶ تیرماه در تهران خبر داد و خواستار حضور اعضای مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد در این نمایشگاه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار