مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد از اجرای نمایش اجتماعی «بی نشون» با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان خبرداد گفت: این نمایش از امروز (31 خرداد) در تالار هنر یزد به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ 21 June 2022

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، سید مسعود عظیمی افزود: این نمایش با موضوع گذشت و بخشش به مناسبت هفته قوه قضاییه اجرا و تمام عواید حاصل از فروش آن برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه می شود.
وی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در طول اجرا این نمایش از مقامات قضایی استان، خیرین و صاحبان کسب و کار دعوت به عمل می آید تا مبالغی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع اوری شود.

عظیمی تصریح کرد: این اثر هنری به تهیه کنندگی "مجید ذهبی" و کارگردانی " مرتضی کوراغلی" به روی صحنه می رود و تاکنون ۳ اثر نمایشی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه»، «خشکسالی و دروغ» و «قندخون» با همکاری ستاد دیه استان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش"رهایش" تهیه شده است.

نمایش اجتماعی "بی نشون" به نویسندگی «رضا امیرخانی» و با حضور «علی هویدایی»، «حسن کوراغلی» و تعدادی دیگر از هنرمندان یزدی تهیه شده است.

تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد ۷۱ نفر اعلام شده که بدهی این زندانیان ۹۰ میلیارد تومان است که اگر خیرین در این زمینه کمک کنند با کسب رضایت شاکی خصوصی می توان زمینه آزادی آنها را فراهم کرد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: نمایش ، آزادی ، ستاد دیه ، پویش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار