مسئول کمیته آموزش سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: در راستای آموزش خبرنگاران در تراز انقلاب اسلامی و تقویت جبهه رسانه انقلاب برگزاری سلسله کارگاه‌های مهارت خبرنگاری با سرفصل‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 18 June 2022

«حمیدرضا دهقان» ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: امروز کارکردهای متعدد و فراگیری رسانه در کشور به عنوان حلقه واسط بین مردم و نهادهای دولتی بر کسی پوشیده نیست؛ رسانه‌های امروز با انعکاس و نقد ناهنجاری و آموزش هنجارها بر جامعه نظارت دارند و نقش بسیار مهمی در پدیده های اجتماعی دارند.

وی افزود: بسیج رسانه استان نظر به اهمیت عملکرد رسانه و تاثیر آن بر جامعه، یکی از رسالتهای خود را آموزش افراد در جهت استفاده از این ظرفیت تعریف کرده و با توجه به کاهش محدودیتهای کرونایی و آغاز فصل تعطیلات تابستان، برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری جهت کلیه اقشار به ویژه جوانان و نوجوانان در دستور کار دارد.

مسئول کمیته آموزش بسیج رسانه یزد با اشاره برگزاری رایگان این دوره‌های آموزشی برای علاقمندان به این حوزه، از آغاز ثبت‌نام این دوره‌ها خبر داد و گفت: علاقمندان حداکثر تا نهم تیرماه می‌توانند جهت حضور در این کلاسها به سازمان بسیج رسانه استان واقع در حسینه ثارالله مراجعه و یا با شماره های۰۹۹۳۸۲۱۶۸۶۴ و ۰۳۵.۳۷۲۵۹۴۹۳ تماس بگیرند.

وی با بیان این‌که مرحله مقدماتی این سلسله کارگاه‌های مهارتی از دهم یا ۱۲ تیرماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: آموزش تئوری و عملی اصول خبر و خبرنویسی و سوژه یابی عناوین این مرحله دوره خبرگاری بسیج رسانه استان یزد است.

دهقان در پایان سخنان خود اعطای گواهینامه رسمی را از جمله ویژگی‌های این دوره خبرنگاری دانست و خاطرنشان کرد: کارآموزان در پایان دوره تئوری وارد مرحله کاروزی و کاربینی در محل خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار