جانشین ستاد استانی کرونا در یزد:
جانشین ستاد استانی کرونا در یزد گفت: قطعا وضعیت فعلی کرونا در استان نتیجه زحمات اعضای ستاد است اما همچنان رعایت دستورالعمل ها و ادامه واکسیناسیون باید در دستور کار قرار داشته باشد چرا که ضامن ثبات این وضعیت خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 13 June 2022

«علی اکبر عزیزی» در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد با اشاره به ثبات وضعیت بیماری کرونا در استان گفت: خدا را شاکریم که دو روز در کشور شاهد صفر بودن تعداد فوتی های کرونایی بودیم اما این موضوع نباید این روند موجب غفلت ما شود.

وی افزود: قطعا وضعیت فعلی نتیجه زحمات اعضای ستاد است اما همچنان رعایت دستورالعمل ها و ادامه واکسیناسیون باید در دستور کار قرار داشته باشد چرا که ضمانت ثبات این وضعیت خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: انجام فاز سوم واکسیناسیون برای همه کارمندان دولت، بازاریان و مردم همچنان به قوت خود باقی است و آموزش و پرورش هم باید واکسیناسیون دانش‌آموزان به ویژه در رده سنی ۵ تا ۱۲ سال را به جد پیگیری کند چرا که خوشبختانه دانش‌آموزانی هم که تاکنون واکسن تزریق کردند دچار هیچ مشکلی نبودند و اقناع سازی در این زمینه از مهمترین برنامه هاست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط استانداری یزد، عزیزی تاکید کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که اگر خدای ناکرده شاهد پیک های دیگری بودیم مجددا شاهد افزایش مبتلایان نباشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار