گشت مشترک تعزیرات حکومتی در راستای اجرای طرح نظارت مؤثر و مستمر در بازار و کنترل قیمت اقلام و کالا‌های اساسی همچنان به فعالیت می‌پردازد.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ 12 June 2022

 سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی امروز یکشنبه با اعزام تیمی به نقاط مختلفی با حضور کارشناس حقوقی اداره کل تعزیرات حکومتی استان و بازرسان جهاد کشاورزی اجرا شد.


سید محمد مهدی مهاجریان مقدم با بیان اینکه این گشت با حضور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به عرضه اقلام کالای اساسی از قبیل برنج، روغن، مرغ و تخم مرغ نظارت کردند، افزود: این بازرسی‌ها با همکاری بازرسان نهاد‌های مختلف انجام می‌شود و علاوه بر بازار کالا‌های اساسی، دیگر کالا‌ها را در بر می‌گیرد.


سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: اصناف و بازاریان مکلفند قیمت اجناس را بر روی کالا‌ها درج کنند در غیر این صورت به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.


وی با اشاره به اینکه بازرسان همه روز بر بازار نظارت می‌کنند، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور و صورتحساب، با شماره تلفن ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت سازمان صمت تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار