سند برنامه عملیاتی درآمدهای مالیاتی استان یزد در سومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 12 June 2022

«مجید دهقانی‌زاده» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این جلسه به تشریح دستورکارهای این شورا پرداخت و پیرامون اهمیت سند برنامه عملیاتی درآمدهای مالیاتی استان سخن گفت.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی نظام و دولت جمهوری اسلامی، حرکت به سمت درآمدهای پایدار و فاصله گرفتن از اتکاء به درآمدهای نفتی را مهم و ضروری خواند و گفت: مهمترین منبع درآمدهای پایدار، درآمدهای مالیاتی است.

دهقانی‌زاده با بیان این که یزد یکی از استان‌های پیشرو در حوزه تولید است، بیان کرد: به تبع این مهم، سهم درآمدهای مالیاتی از کل سهم درآمدهای استان رقم قابل ملاحظه‌ای است.

وی سند برنامه عملیاتی درآمدهای مالیاتی را حاصل کار فشرده و شبانه‌روزی همکاران اداره کل امور مالیاتی استان و سایر دستگاه‌های مرتبط با این حوزه عنوان و اظهار کرد: این سند به لحاظ اهمیت موضوع پس از ارایه در دومین نشست ستاد تجهیز منابع و درآمد استان، مقرر شد در این شورا با حضور مجمع نمایندگان و مدیران ارشد استانی تصویب و رونمایی شود.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد سند برنامه عملیاتی درآمدهای مالیاتی استان بتواند نقشه راه منسجمی برای رهنمود چهار سال آینده این حوزه باشد و استان یزد را به مسیر درآمدزایی مطمئن و پایدار برساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت استان، در این نشست «احمدرضا لاهیجان‌زاده» مشاور رییس سازمان محیط زیست کشور نیز حضور داشت و سیاست‌های کلی محیط زیست ابلاغی مقام معظم رهبری را تشریح کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: رونمایی ، توسعه ، نظام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار