استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان این که کار جهادی با محدودسازی وقتگذاری در ساعت اداری و با لباس اتوکشیده و کفش واکس زده ممکن نیست، از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان هایی که تاکنون شروع نشده تا ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ 26 May 2022

«مهران فاطمی» در نشست شورای مسکن استان یزد که به منظور بررسی مورد به مورد مربوط به تامین اراضی و پیشرفت فیزیکی طرح‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های تفت، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست برگزار شد، با تاکید بر آماده سازی طرح های اراضی نهضت ملی مسکن تا پایان ماه جاری، گفت: فرمانداران، مدیران دستگاه های خدمات رسان و کارگزاران به صورت روزانه و با جدیت پیگیر مسائل مربوط به طرح‌های نهضت ملی مسکن باشند و اقدامات و هماهنگی های لازم جهت پیشبرد مسائل را انجام دهند.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان هایی که تاکنون شروع نشده تا ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: پیشبرد طرح‌های نهضت ملی مسکن و مانع زدایی و تسریع در روند اجرای آن ها نیازمند انجام کار جهادی است و کار جهادی با محدودسازی وقتگذاری در ساعت اداری و با لباس اتوکشیده و کفش واکس زده ممکن نیست.

استاندار با بیان اینکه پیگیری مکاتبه ای مسائل نیازمند نگاه و حمایت ملی را نمی پذیریم، افزود: مدیران دستگاه ها باید به صورت حضور با مسئولین مربوطه دیدار و منابع، امتیازات، اختیارات و مجوزها را بگیرند و به استان برگردند.

فاطمی ادامه داد: با توجه به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های انجام شده، هیچ عذر و بهانه ای برای توقف یا کندی احتمالی در روند اجرای طرح‌ها وجود ندارد و در صورت تعلل و اهمال عمدی پیمانکاری در اجرای طرح، با پیمانکار برخورد و برکنار شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استاندار ، مسکن ، جهادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار