مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز فرآیند نام نویسی تعاونگران در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ 26 May 2022

 محمدرضا فلاحتی هدف از برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر را ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی دانست و گفت: تعاون یک مسئله بسیار مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای رونق اقتصاد کشور و رفع مشکلات بیکاری است که از این رو باید فرهنگ تعاون را به گونه‌های مختلف در میان آحاد جامعه ترویج کنیم.


وی تشویق تعاونی‌ها را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های این حوزه به جامعه و ارج نهادن به زحمات تلاشگران و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاونی استان و کشور هر سال برگزار می‌شود.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تشویق فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگو‌های عملی موفق تعاونی برای بهره گیری از سایر تعاونگران در فضای مناسب در انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور از اهداف و مزیت‌های این جشنواره است.


وی حداکثر مهلت ثبت نام در این جشنواره را ۲۰ خرداد عنوان کرد و ادامه داد: تعاونی‌های استان با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون، به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir می‌توانند اطلاعات کامل تعاونی خود را ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار