رئیس شورای اسلامی شهر یزد: با توجه به احتمال خطری که مخازن سوخت و نفت یزد می‌توانند داشته باشند، لازم است به خارج از شهر منتقل شوند.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ 25 May 2022

عزیزالله سیفی در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه به طور معمول مخازن نفت در خارج از شهر‌ها مستقر می‌شوند اظهار داشت: وجود مخازن سوخت در داخل محدوده شهری به هیچ عنوان درست نیست و امکان خطر برای آن بسیار زیاد است.

وی افزود: تعدای از مخازن در چندین سال قبل به خارج از شهر منتقل شد، ولی همان مناطق هم الان به داخل شهر وارد شده و تمامی مخازن سوخت یزد در داخل شهر قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد به خاموشی چراغ‌های برق معابر شهر و تاریکی کوچه‌ها و خیابان‌ها هم اشاره کرد و گفت: در زمان کرونا بحث بر این بود که این لامپ‌ها خاموش می‌شد، اما الان مردم انتظار دارند که روشنایی معابر حفظ شود.

سیفی خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود و در حال حاضر گلایه‌های مردمی زیادی در این حوزه صورت می‌گیرد، ضرورت تغییر چراغ‌های پرمصرف به لامپ‌های کم مصرف است.

وی در ادامه اظهار داشت: شهرداری یزد بیش از هزار میلیارد تومان طلب دستگاه‌های دولتی دارد.

وی با بیان اینکه اگر بدهی ها وصول گردد و این مبلغ وارد شهرداری شود تحول عظیمی در شهر رخ می‌دهد، گفت: دستگاه‌های دولتی می‌توانند این مبلغ را از منابع داخلی خود و همچنین ظرفیت‌های قانونی که دولت پیشنهاد کرده و در بودجه ۱۴۰۱ آمده است پرداخت کنند.
رئیس شورای شهر گفت: شهرداری در ابتدای سال به منظور اینکه پروژه‌های عمرانی متوقف نشود ۲۰۰ میلیارد درخواست وام کرده است و در حال پیگیری هستیم که از طریق وزارت کشور مراحل قانونی انجام شود و مبلغ وام به شهردار پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار