مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: برق کشاورزانی که چاه آب خود را در بازه زمانی خرداد تا شهریور، روزانه پنج ساعت در اوج مصرف روز خاموش کنند، رایگان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ 24 May 2022

 علی جم در نشست مدیریت پیک بار با اشاره به ضرورت همکاری همه مشترکین در پیک بار تابستان، از رایگان شدن برق مصرفی کشاورزان با خاموش کردن موتور چاه‌ها در پنج ساعت از ساعت اوج بار روز خبر داد.

وی افزود: از ابتدای خرداد ماه همه ادارات و ارگان‌های استان از ساعت ۱۱ ظهر می‌بایست ۳۰ درصد از مصرف خود را کاهش و بعد از ساعت اداری نیز ۶۰ درصد مصرف را کاهش دهند و این موضوع به صورت روزانه مورد پایش و نظارت قرار خواهد گرفت.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: به مشترکین پرمصرف بالای دو برابر الگو مصرف تذکر داده شده و در صورت همکاری نکردن بر اساس قوانین صنعت برق با آنان برخورد می‌شود.


وی با یادآوری ساعت اوج مصرف روز از ۱۲ تا ۱۶ و ساعت اوج مصرف شب از ۲۰ الی ۲۴، فرهنگ سازی گسترده رعایت همه مشترکین را خواستار شد و اظهار داشت: صنایع فولاد و انرژی بر، شهرک‌های صنعتی و واحد‌های صنعتی استان، همکاری خود را به صورت ۲۴ ساعت در شبانه روز بر اساس تقسیم بندی‌های صورت گرفته با شرکت توزیع برق خواهند داشت.


جم ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه مشترکین در ساعات اوج بار، شاهد استمرار انرژی الکتریکی باشیم و پیک تابستان را بدون مشکل سپری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار