روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بین دستگاههای استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و لوح تقدیر از وزیر اقتصاد دریافت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ 24 May 2022

به گزارش سه شنبه روابط عمومی این اداره کل در بخشی از متن لوح تقدیر دکتر سید احسان خاندوزی آمده است: توسعه پایدار ایران اسلامی در دست مردان نیک نهادی است که با اندیشه ای بلند و همتی والا، این سرزمین را تا رسیدن به قله های رفیع شکوفایی و اقتدار ملی پیش می برند. تقویت انگیزه های جمعی آگاهی عمومی و اعتماد مردمی رکن اصلی پیشرفت کشور می باشد که این امر مهم بر عهده روابط عمومی است.

در بخش دیگری از تقدیرنامه آمده است: نامگذاری سالجاری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، روابط عمومی را موظف می کند تا به عنوان هدایت کننده فضای فکری جامعه برای تحقق این امر مهم در افکار عمومی تلاش نماید.

وزیر اقتصاد همچنین با گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات ضمن قدردانی از تلاش های روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد به عنوان روابط عمومی برتر ادارات کل امور استان ها تشکر و اظهار امیدواری کرده: با استمرار این توفیقات موجبات ارتقای کارآمدی روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی صحیح سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم، رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن روح امید در کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش فراهم آوریم.

همچنین معاون وزیر اقتصاد با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و خدمات روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد قدردانی کرد.

در بخشی از متن لوح سپاس ذبیح الله سلمانی آمده است: بدون تردید دست آوردهای ممتاز عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی حاصل تلاش های ارزشمند و خالصانه مدیران و کارشناسانی است که با صبر و پشتکار ، متانت و تدبیر با استفاده از علم و تجربه، توان خود را به کار گرفته و در راه اعتلای ایران اسلامی همت گمارده اند.

در مراسمی که به مناسبت روز روابط عمومی در وزارت خانه متبوع برگزار شد از "احمد جعفری ندوشن" مسوول روابط عمومی اداره کل اقتصاد و داراریی یزد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار