مدال میکروفون طلایی جشنواره ملی مجریان و سخنواران ایران (سعدی) به مجری و مدرس فن بیان یزد تعلق گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 24 May 2022

جشنواره ملی سعدی هر ساله با هدف شناسایی و معرفی بهترین مجریان صحنه و سخنوران کشور برگزار می‌شود و امسال نیز در یازدهمین دوره این جشنواره ۱۲۰ سخنور و مجری از سراسر کشور طی مدت دو روز در تهران با هم رقابت کردند.

این جشنواره در سه بخش اصلی مجریان صحنه، مجریان جوان و جشنواره سخنوری برگزار شد و برای نخستین بار از استان یزد «مسعود باغستانی» که به عنوان دبیر این دوره جشنواره معرفی شده بود، موفق به کسب مدالیون سخنران آموزشی فن بیان و سخنوری شد.

علاوه بر باغستانی، چهار نماینده دیگر از استان یزد نیز در بخش‌های مختلف این جشنواره حائز رتبه برتر شدند به این نحو که «هلیا فیاضیان» هفت ساله مفتخر به کسب لوح تقدیر مجریان خردسال کشور، «الهه سادات ایرانی» ۱۶ ساله موفق به دریافت دیپلم افتخار بیست مجری برتر، «راحله منتظری» مفتخر به کسب لوح تقدیر مدالیون اعتماد به نفس و «حانیه یوسف زهی» برنده لوح تقدیر بهترین محتوای سخنرانی در این جشنواره شدند.

«مسعود باغستانی» در این باره به خبرنگاران گفت: قطعاً حمایت مسوولان فرهنگی، هنری و اجتماعی استان نقش بسزایی در تداوم این موفقیت‌ها و درخشش خردسالان و جوانان این دیار خواهد داشت.

این مدرس فن بیان همچنین با اشاره به تمام برگزیدگان یزدی این دوره از جشنواره از هنرجویان مدرسه سخن یزد هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فن بیان در ایجاد ارتباط مؤثر، دوره‌های آموزشی مدرسه سخن یزد جهت ارتقای سطح فن بیان و برقراری ارتباط مؤثر تمام علاقه‌مندان و نیز آماده‌سازی مجریان و سخنوران استان برای جشنواره سال آینده برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جشنواره ، مجری ، سخنوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار