معاون شهردار وعده داد؛
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از تکمیل پارکینگ طبقاتی واقع در خیابان فرخی این شهر تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 24 May 2022

«محمد علی سلمانی ندوشن» با بیان این که ادامه عملیات عمرانی پارکینگ طبقاتی فرخی از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: به منظور جبران کمبود پارکینگ در محدوده خیابان فرخی و برای تسهیل در تردد شهروندان و گردشگران، شهرداری یزد اقدامات و تسهیلات لازم جهت ادامه عملیات عمرانی و بهره برداری از پارکینگ این خیابان را اختصاص داده است.

وی با اشاره به این که رفع معضل کمبود فضای پارک خودرو در خیابان فرخی از اولویت های شهرداری یزد است، اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده در مدیریت ترافیک، مدیریت ترافیک ساکن است، به گونه ای که زمان توقف اتومبیل های سواری شخصی در خیابان فرخی به مراتب بیش از مدت زمان حرکت آنهاست، از این رو شهرداری یزد با در نظر گرفتن محلی مناسب، پارکینگ طبقاتی در سه طبقه ایجاد کرد که در حال حاضر طبقه همکف آن مورد استفاده عموم قرار دارد.

معاون شهردار در ادامه بیان کرد: شهرداری شهر میراث جهانی یزد با اختصاص بودجه‌ای ۱۰۰ میلیارد ریالی در سال جاری تحت نظارت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در حال تکمیل دو طبقه دیگر این پارکینگ است که تا اواخر سال جاری تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: پارکینگ طبقاتی فرخی در ۳ طبقه و در مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰ متر مربع و با ظرفیت پارک ۳۰۰ دستگاه خودرو در حال ساخت است و تکمیل این پارکینگ سهم بسزایی در کاهش بار ترافیکی خیابان فرخی خواهد داشت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پارکینگ ، معاون ، شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار