همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز سه‌شنبه صجگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار، خانواده شهیدان، ایثارگران و مسئولان در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 24 May 2022

به گزارش ایرنا، در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با تبریک فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس گفت: جهاد تبیین در عصر کنونی است که ایثار، رشادت‌ها و ثمرات دفاع مقدس برای مردم و جوانان ترسیم شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه انتقال فرهنگ شهادت، مقاومت و تبیین زوایای دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر ضروری است بر همکاری مسئولان و فعالان فرهنگی برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید اخیر مدافع حرم صیاد خدایی که توسط منافقان وابسته به استکبار به شهادت رسید بر ضرورت انتقام از تروریست‌ها تاکید کرد.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و عوامل استکبار با به شهادت رساندن نیروهای مخلص نه تنها به اهداف شوم خود نمی‌رسند که روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند.

ناصری به اهمیت داشتن بصیرت مقابل دشمنان و روحیه اخلاص و ولایتمداری اشاره کرد و همکاری مردم و مسئولان را برای ترویج فرهنگ ایثار و حل مسایل تاکید کرد.

همچنین سرتیپ پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهdدان و شهدای فتح خرمشهر بر آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از نظام، انقلاب امام‌جمعه و ارزش‌های دینی و انقلابی تاکید کرد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار