رئیس شورای شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن اعلام خبر واگذاری ۱۲۰۰ هکتار زمین‌های کوه‌کاسه به شهرداری، خواستار جدیت شهرداری در انجام مراحل قانونی این واگذاری و همچنین واگذاری زمین‌های وعده داده شده به صنایع چوب و مبل شهر شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 24 May 2022

«عزیزالله سیفی» در سخنانی پیش از دستور جلسه‌ی شورای شهر از واگذاری ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کوه کاسه واقع در حوالی منطقه کاریزبوم کوثر به شهرداری خبر داد و ضمن قدرددانی از تصویب این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و حمایت‌های استاندار و رأی اعضای این شورا، ابراز امیدواری کرد که مراحل قانونی‌ این واگذاری نیز از سوی شهرداری با جدیت دنبال شود.

وی همچنین به موضوع اختصاص زمین به صنایع چوب و مبل یزد اشاره و عنوان کرد: این زمین قبلاً از سوی شهرداری برای تاسیسات شهری واگذار شده بود و سالها در تصرف شهرداری بود و از آن بهره‌برداری می‌شده ولی بعدها که در شورای پنجم مقرر ‎شد به صنایع چوب واگذار شود، مشخص گردید که قرارداد زمین نیاز به تمدید دارد که شهرداری باید اقدام می‌کرده است.

سیفی ادامه داد: در همین راستا نیز مزایده انجام شده برای واگذاری به صنایع چوب از سوی دستگاه‌های نظارتی باطل شده ولی اکنون چند ماهی است که مراحل واگذاری مجدد به شهرداری انجام شده است لذا نظر به این که در مصوبات استانداری و سایر بخشهای مربوطه زمین مذکور برای واگذاری به صنایع چوب و مبل در نظر گرفته شده است، استدعا داریم که موضوع از سوی شهرداری دنبال شود و زمین مذکور ضمن دریافت هزینه‌های آماده‌سازی و حقوق شهرداری به متقاضیان این بخش واگذار شود.

سیفی این اقدام را موثر در جمع آوری واحدهای زیادی از سطح شهر و شکل گیری مجموعه‌ای منسجم از صنایع چوب و مبل دانست و گفت: امیدواریم با توجه به مصوبه‌ای که در این خصوص در استانداری وجود دارد و با اقدام سریع شهرداری در این رابطه، تا خردادماه تحقق این مهم را شاهد باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار