سرپرست تعزیرات حکومتی یزد از کشف ۲۴۴ تن کالای اساسی احتکار شده با همکاری نهادهای مختلف و مردم استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ 23 May 2022

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداره‌کل، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم افزود: در دو ماهه ابتدای امسال سه هزار پرونده تخلف برای متخلفان اقتصادی تشکیل شده که حاصل این احکام بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان جریمه نقدی و سایر جریمه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۸۴۳ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۵۶۵ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز، ۴۰۸ فقره پرونده در حوزه بهداشت و درمان و بقیه در حوزه‌های متفرقه است.

این مسئول بیان کرد: اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، پلیس اقتصادی، اماکن، جهاد کشاورزی و اصناف نیز در گشت‌های مشترک و شناسایی و برخورد با متخلفان ایفای نقش دارند.

مهاجریان مقدم بیان کرد: با توجه به اجرای طرح مردمی سازی یارانه و احتمال افزایش قیمت برخی کالاها و سودجویی برخی افراد، سازمان تعزیرات حکومتی در اجرای وظایف خود و افزایش نظارت‌ها از همه توان و ظرفیت خود برای اجرای هر چه بهتر این طرح بزرگ استفاده کرده است.

وی گفت: این سازمان با هدف سهولت دسترسی مردم به کالاها به قیمت مناسب و به میزان مورد نیاز، جلوگیری از فروش به قیمت بالاتر از قیمت مصوب، برخورد با گران فروشی و احتکار و ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه وارد عمل شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار