سرگردانی مسافران و جا ماندن در ایستگاه راه آهن یزد به دلیل خطای سیستم فروش بود.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 23 May 2022

 روابط عمومی راه آهن یزد در پی گلایه مندی مسافران یزدی به دلیل جا ماندن در ایستگاه راه آهن یزد اطلاعیه ای منتشر کرد: در قطار بندرعباس-تهران ۸۲۳ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ تعداد ۲۷ بلیت سهمیه ایستگاه یزد در مسیر یزد-تهران به فروش رفته و لیکن بعلت خطای سیستم فروش در قطار مذکور و در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ از بندرعباس حرکت کرده (ساعت۱۷/۱۰) و در بامداد تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ (ساعت ۴:۲۴) به ایستگاه یزد رسیده، برای مسافران مذکور جا رزرو نشده بود.

 

مشخصات این مسافران در لیست مسافران قطار روز بعد (حرکت از بندرعباس ۱۷/۱۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ و حرکت از یزد ۴:۲۴ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ متعلق به شرکت بن ریل) موجود می‌باشد.

 

قطار مذکور به علت نداشتن جای خالی و همچنین نداشتن رستوران قطار مذکور، مسافران این قطار موفق به انجام سفر خود نشدند که با پیگیری‌های اداره کل راه آهن یزد و اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری مقرر گردید طی تماس تلفنی با مسافرین از سوی واحد رسیدگی به شکایات (سامانه صدای مسافر) ضمن عذرخواهی از مشکل فنی پیش آمده، مسافرینی که از انجام سفر منصرف گردیده اند ۱۰۰ درصد بهای بلیت به آن‌ها عودت و مسافرینی که قصد انجام سفر را دارند در هر تاریخی که مدنظر مسافران در مسیر یزد تهران باشد بلیت رزرو گردد و بدین ترتیب رضایت تمامی مسافرین جلب گردید

برچسب ها: راه آهن ، مسافران ، قطار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار