به میزبانی واحد تولیدی سلک‌باف؛
دومین یادواره شهدای کارگری استان یزد و شهدای شرکت ریسندگی بافندگی سلک‌باف وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، هفته جاری در این مجموعه تولیدی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 23 May 2022

«سید عباس فدائی» دبیر این یادواره و مدیر عامل شرکت سلک باف استان یزد امروز دوشنبه دوم خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این یادواره به منظور بزرگداشت ۳۸۷ شهید کارگری در استان یزد که ۱۰ شهید آن مربوط به مجموعه سلک‌باف هستند و همچنین شهدای مدافع حرم استان با حضور مقامات کشوری و لشکری و مسولان استانی و خانواده شهدا در شب پنجشنبه پنجم خردادماه برگزار می‌شود.

وی از سخنرانی سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان و «حمید رضا الله بداشتی» رئیس سازمان بسیج کارگران و کارنجانجات کشور، اقامه دعای پرفیض کمیل و تقدیر از ایثارگران این مجموعه تولیدی، به عنوان بخشی از برنامه‌های این یادواره یاد کرد.

فدائی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این قبیل یادوارها، ادای احترام به راه و آرمانهای شهدا، یادآوری فرصت مغتنم پست‌ها و سمت‌ها به عنوان امانتی از سوی شهدا برای خدمت رسانی به مردم و تلاش برای ارتقای اهداف انقلاب و کشورمان است.

‌وی در بخشی از سخنانش اظهار کرد: واحد ریسندگی بافندگی سلک‌باف یزد زیر مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را در زمینه صنعت نساجی و تولید انواع نخ آغاز کرده و هم اکنون با ۳۰۰ نفر نیروی انسانی دارای ظرفیت تولید سالانه بالغ بر چهار هزار تن انواع نخ است.

مدیر عامل سلک‌باف با بیان این که این واحد تولیدی ۱۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: اولین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان و شهدای کارگر استان در اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد و امسال نیز با اهداف عمیق‌تر درصدد برگزاری دومین دوره یادواره هستیم که از عموم مردم به ویژه خانواده شهدا دعوت میکنیم تا در اتین برنامه که بعد از نماز مغرب و عشا روز پنجشنبه همین هفته در محل این واحد تولیدی برگزار می‌شود، شرکت داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار