فرمانده ارشد سپاه الغدیر در اولین دیدار رسمی خود به جمعی از خبرنگاران جهادی استان یزد، با بیان این که اصحاب رسانه باید با تجهیز خود به بصیرت دینی و سیاسی در برابر دشمنان جنگ ترکیبی صف آرایی کنند، گفت: استکبار جهانی در عصر حاضر باورهای دینی و انقلابی را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ 22 May 2022

به گزار ش خبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران جهادی بسیج رسانه استان که با حضور مسئولان اقشار مختلف سپاه الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه پیش قراولان جبهه جنگ ترکیبی امروز دشمن بر علیه کشورمان هستند.

وی با بیان این‌که مکتب اسلامی، امام انقلابی و مردم انقلابی سه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: اصحاب رسانه باید با تجهیز خود به بصیرت دینی و سیاسی در برابر دشمنان جنگ ترکیبی صف آرایی کنند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر جابجا کردن باروها و اعتقادات انقلابی اسلامی مردم را توطئه امروز استکبار جهانی دانست و گفت: نقش اصحاب رسانه در راستای مقابله توطئه دشمنان در عصر حاضر اجتناب ناپذیر است.

سردار زارع کمالی با بیان این‌که مقام معظم رهبری می‌فرمایند همیشه در نبرد با دشمن نباید پدافندی عمل کرد بلکه باید آفندی نیز اقدام کرد، ادامه داد: رسانه‎های کشورمان در جنگ شناختی امروز باید آفندی اقدام کنند و قبل از اینکه جوانان و کانون خانواده‌ها از هم فروپاشد برای مقابله به پا خیزند.

وی با اشاره به همکاری و همراهی مطلوب اصحاب رسانه در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: این همت در جریان برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان و حادثه سیل اخیر و نیز برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در استان نیز شاهد بودیم ولی خواستار تداوم این حرکت جهادی هستیم.

 

سرهنگ حمیدرضا محدث، جانشین فرماندهی سپاه الغدیر در امور اقشار بسیج نیز در این نشست با تبریک سالروز فتح خرمشهر، گفت: این روز جزو ایام الله در تاریخ انقلاب اسلامی است و دلاوردان کشورمان با حماسه آفرینی در این عملیات، هیمنه و ارکان تفکر استکباری و استعماری را بر هم ریختند.

وی با تاکید بر پاسداشت این ایام از سوی دستگاه‌های مختلف، گفت: باید متناسب با شرایط روز حماسه خرمشهر را مورد توجه قرار دهیم چرا که مقام معظم رهبری نیز فرمودند خرمشهرهایی را در پیش داریم، لذا نیاز به فتح الفتوح‌های دیگری خواهد بود.

وی با گلایه از کم کاری‌ در زمینه فضاسازی شهری متناسب با این ایام، گفت: باید عظمت فتح خرمشهر را در عصر حاضر تبیین کنیم چرا که اقدامات امروز ما قطعاً در آینده کشورمان تاثیرگزار خواهد بود.

محدث در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که امروز رسانه‌ها و بسیج رسانه در خط مقدم جنگ شناختی با دشمن هستند، تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای همتراز با انقلاب اسلامی را از اهداف بسیج رسانه خواند.

 

وی با تاکید بر این که معیار تعیین اثرگذاری و موفقیت رسانه‌ها میزان آگاهی‌بخشی و امیدبخشی آنها به جامعه است، گفت: جنگ شناختی امروز دشمن دارای پیچیدگی و تاثیرگذداری در تمام عرصه‌ها حتی در مسائل اقتصادی کشور است و دشمن تلاش دارد که با تفرقه افکنی و گسست بین مردم و مسئولان به خواسته‌های خود دست یابد.

سرهنگ علی محمد پارسائیان، مسئول بسیج رسانه استان نیز در این مراسم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد جهادتبیین و امیدآرفینی در جامعه، ابراز امیدواری کرد بخشهای مختلف با ارائه دستاوردهای خود جهت اطلاعرسانی به عموم مردم بسیج رسانه را در تحقق جبهه تبیین یاری کنند و حتما در برنامه ریزی‌ها پیوست رسانه‌ای نیز از سوی دستگاه‌ها و بخشهای مختلف دیده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار