استاندار یزد گفت: توزیع ناعادلانه خدمات شهری در طول سالیان گذشته سبب قرارگیری عنوان کمتر برخوردار در کنار نام برخی محلات شده است.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ 21 May 2022

مهران فاطمی در نشست کارگروه توسعه شهرستان یزد که به منظور بررسی مسائل و مشکلات احصاء شده در جریان بازدید از محلات خیرآباد و عیش آباد برگزار شد، نسبت به رسیدگی نامناسب به مناطق مختلف شهری و عدم توزیع عدالت محور خدمات شهری گلایه کرد.

وی گفت: با وجود انجام اقدامات و فعالیت‌هایی در محلات خیرآباد و عیش آباد، اما فعالیت های انجام شده در حد مطلوب نبوده و توزیع ناعادلانه خدمات شهری در طول سالیان گذشته سبب قرارگیری عنوان کمتر برخوردار در کنار نام این محلات شده است.

استاندار با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در این دو محله و لزوم توجه بیش از پیش در امر ارائه خدمات و توسعه آن ها، اظهار کرد: مسائل، مشکلات و نیازهای این محلات باید بر اساس اولویت‌بندی و در قالب اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت حل شود.

فاطمی با بیان این که ما متعهد هستیم همه وقت خود را در خدمت مردم باشیم، خاطرنشان کرد: روز شنبه و جمعه برای مدیران دولت سیزدهم تفاوتی نداشته و یک حکم دارد لذا روزهای جمعه هم باید برای مردم باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار