مدیر ارتباطات شهرداری یزد خبر داد
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد از راه اندازی موزه‌های تشریفات و بلدیه در شهر میراث جهانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲ 21 May 2022

«حامد سلطانی» در این باره در گفت‌وگو با ایسنا به راه‌اندازی اداره موزه در روابط‌عمومی شهرداری یزد اشاره و تصریح کرد: موزه تشریفات و بین‌الملل و همچنین موزه بلدیه دو اقدام بسیار بزرگی است که در این اداره در حال انجام است و تا چند ماه آینده شاهد راه‌اندازی آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته ارتباطات، اظهار کرد: به دلیل سختی بالای کار روابط‌عمومی‌ها و همچنین سرفصلی از همنشینی تعهد با تخصص توأم با علم و هنری که در این حوزه وجود دارد، روابط‌عمومی را به عنوان هنر هشتم می‌شناسند.

وی گفت: مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در ابتدای فعالیت خود تکمیل منابع انسانی در دستور کار قرار دارد و در این راستا شهردار شهر میراث جهانی یزد، معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران مناطق شهرداری حمایت و همراهی ویژه‌ای در این حوزه را صورت دادند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد یکپارچه سازی روابط‌عمومی‌های مناطق، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری را یکی از اقدامات مهم صورت گرفته در این راستا دانست و خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی شهرداری یزد با حجم نیرو و فعالیتی که انجام می‌دهد، یکی از بزرگترین حوزه‌های روابط‌عمومی ادارات استان یزد را تشکیل داده و تلاش بر این بوده که کیفیت فعالیت‌های روابط‌عمومی در بالاترین سطح ممکن انجام شود.

سلطانی افزود: با توجه به اینکه نوع فعالیت شهرداری در سازمان‌ها و مناطق مختلف کاملاً با یکدیگر متفاوت است، یکی از حساسیت‌های مهم موجود در ارتباط با فعالیت روابط‌عمومی در این سازمان‌ها، ضرورت توانمندی مدیر مربوطه در سازمان‌ها یا منطقه‌های مختلف متناسب با حیطه فعالیت و وظایف آن بخش است.

مدیر امور بین الملل شهرداری یزد افزود: در گام بعدی با حمایت شهرداری یزد و در اقدامی کم نظیر در سطح کشور، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد در ساختمانی مستقل مستقر شد و با توجه به ضرورت نزدیکی این واحد به شهرداری مرکز و حفظ ارتباط لحظه‌ای با مجموعه، ساختمان بهسازی شده نزدیک به شهرداری در اختیار این مدیریت قرار گرفت و تمام بخش‌های روابط‌عمومی به صورت کامل در آن مستقر شدند.

وی از ایجاد تغییر در چارت این مدیریت خبر داد و گفت: چارت اصلاحی به عنوان پیشنهاد ارائه شده و در حال پیگیری هستیم که به تصویب رسیده و زمینه بهبود کمی و کیفیت هرچه بیشتر فعالیت‌های روابط‌عمومی در شهرداری شهر میراث جهانی فراهم شود.

سلطانی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان روابط‌عمومی را صرفاً در اطلاع‌رسانی می‌دانند، افزود: اطلاع‌رسانی تنها بخشی از فعالیت‌های این واحد را تشکیل می‌دهد و شرح وظایف کلی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بسیار گسترده‌تر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار