رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه به پیشنهاد استاندار یزد به مرور و با آهنگی تدریجی به سمت آبادانی شهرستان‌های کمتر برخوردار این استان خواهیم رفت گفت: ۲ شهرستان خاتم و مروست در اولویت هستند.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 19 May 2022

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، سید پرویز فتاح در حاشیه نشست مشترک با جمعی از مسوولان استان که با حضور استاندار برگزار شد با اشاره به سفر ۸ ماه پیش خود به استان و توافقات انجام شده در جریان آن سفر افزود: بسیاری از توافقات انجام شده با استان یزد از جمله پروژه تکمیل مرمت موزه نور و روشنایی انجام شده، اما انجام یکسری از توافقات زمانبر و نیازمند انجام کار کارشناسی است که این موارد در حال پیگیری است.

وی بهاباد را یکی از ۳۰ شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: استاندار یزد و فرماندار شهرستان در مجموع از اقدامات انجام شده توسط بنیاد در حوزه های احیای قنوات، احداث مسکن، خدمات حمایتی و عمرانی رضایت داشتند و سایر تعهدات بنیاد در این شهرستان نیز تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

فتاح با بیان اینکه به پیشنهاد استاندار به مرور و با آهنگی تدریجی به سمت آبادانی دیگر شهرستان های کمتر توسعه یافته خواهیم رفت، افزود: دو شهرستان خاتم و مروست در اولویت هستند و این دو شهرستان در مجموع به عنوان یک منطقه هدف حساب خواهد شد و امیدواریم که در سالجاری یکسری اقدامات و فعالیت ها در این منطقه انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب یک منطقه هدف، منافاتی با انجام فعالیت بنیاد در سایر شهرستان ها ندارد، گفت: هر شهرستان سهمیه مربوط به خود را داشته و متناسب با سهمیه شهرستان و با هماهنگی استان، فعالیت های حمایتی در حال انجام است.

وی در ادامه از اختصاص دو قطعه زمین متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جهت احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبرداد و اظهار داشت: در این راستا مقرر شد ظرف مدت یک ماه مسائل اداری و شهرداری آن انجام و سپس عملیات اجرایی احداث پروژه ها آغاز شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه از حمایت از کارخانه سلک باف یزد و طرح توسعه آن و بازسازی و سرمایه گذاری در دیگر پروژه ها خبرداد.

فتاح در بخش دیگری از سخنانش به پیشنهاد استاندار یزد به استفاده عموم مردم از بخشی از زمین هتل پارسیان یزد؛ به عنوان منطقه سبز، اشاره و خاطرنشان کرد: طرح این موضوع، بررسی و تصمیمات و اقدامات لازم به نفع مردم صورت خواهد گرفت.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نظر مساعد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به ایجاد موزه فرش نفیس ایرانی در یزد اشاره و گفت: پس از توافق در خصوص مکان موزه، ساختمان مربوطه بازسازی و نوسازی و موزه فرشی در سطح جهانی در یزد راه اندازی خواهد شد.

افتتاح موزه نور و روشنایی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه های بنیاد مستضعفان در استان و برنامه ریزی جهت توسعه مناطق کنار توسعه یافته استان از جمله برنامه های سفر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به استان یزد بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار