فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه این شهرستان از نقاط کمتر توسعه یافته و محروم استان یزد است گفت: برای تکمیل برخی پروژه‌ها ۵۶۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رییس جمهور و استاندار استان به این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 19 May 2022

محمدهادی زارع زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های آب ، گاز مجتمع های دامداری روستاهای بداف ، فراغه و نیز آسفالت جاده دسترسی شهرک کشاورزی اسد آباد و گازرسانی اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال هم برای تکمیل ساختمان آموزشی و محوطه سازی دانشکده پیراپزشکی این شهرستان اختصاص داده شد.

فرماندار و رئیس کمیته برنامه ریزی ابرکوه خاطرنشان کرد: بمنظور تکمیل باند دوم ابرکوه – مهردشت در بخش بهمن که حدود۲۰ کیلومتر طول دارد ۸۰ میلیارد ریال از محل منابع اداره کل راهداری استان یزد و نیز ۸۰ میلیارد ریال هم توسط سازمان مدیریت و مابقی نیز از محل مصوبات سفر استاندار یزد تامین شده است.

زارع زاده تصریح کرد: اجرای این مصوبات با جدیت دنبال و موانع و مشکلات احتمالی موجود بر سر اجرای پروژه‌ها برداشته می‌شود.

فرماندار ابرکوه همچنین بر لزوم همراهی بیش از پیش بانک‌ها در ارائه تسهیلات به واحدهای نیمه تمام این شهرستان اشاره و ادامه داد: باید پروژه‌های نیمه تمام اقتصادی پیگیری و با اختصاص بودجه به بهره‌برداری برسند.

شهرستان ابرکوه دارای ۲ بخش مرکزی و بهمن و ۲شهر ابرکوه و مهردشت و دارای چهار دهستان و ۳۴ روستا با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: استاندار ، ابرکوه ، مصوبات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار