نماینده‌های والیبال ایران برای صعود به فینال باشگاه‌های آسیا مقابل رقبایی از قزاقستان و ژاپن به میدان می‌روند.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ 19 May 2022

به گزارش ایسنا، نیمه نهایی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا پنجشنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود و چهار تیم برای صعود به فینال این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
پیکان تهران، تاراز قزاقستان، شهداب یزد و سانتوری سانبردز ژاپن چهار تیم راه‌یافته به نیمه نهایی هستند که پیکان و تاراز از ساعت ۱۶ و شهداب و سانتوری از ساعت ۱۹ رقابت خود را آغاز می‌کنند.
پیکان در حالی به مصاف حریف قزاق خود می‌رود که در تمام دیدارهای خود در این تورنمنت به برتری رسید. این تیم‌ با جذب بازیکنان بزرگی چون سعید معروف، اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز و محمد موسوی به عنوان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی مطرح است. هرچند پیمان اکبری سرمربی این تیم دوست ندارد چنین فشاری روی بازیکنانش باشد.
در طرف مقابل تاراز با دو برد در مرحله گروهی و پیروزی در یک چهارم نهایی به این مرحله رسیده است و برای فینالیست شدن رقیبی سرسخت چون پیکان را پیش رو دارد.
شهداب به عنوان قهرمان لیگ ایران، برای اولین بار حضور در جام باشگاه‌های آسیا را تجربه می‌کند و با پیروزی در تمام دیدارهای خود مقابل سانتوری ژاپن به میدان می‌رود. علیرضا طلوع‌کیان سرمربی شهداب سه بازیکن مطرح جهان را در اختیار دارد که روبرت‌لندی سیمون یکی از بهترین مدافعان حال حاضر جهان یکی از آنهاست. البته سانتوری در دیدار با پیکان در مرحله گروهی نشان داد که حریف سرسختی است و می‌توان انتظار دیداری جذاب بین این دو تیم داشت.
فینال مسابقات هم از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود و باید دید شاهد رقابتی تمام ایرانی در فینال خواهیم بود یا خیر.

منبع: ایسنا
برچسب ها: والیبال ، فینالیست ، صعود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار