رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر یزد:
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد خواستار توجه بیشتر به جایگاه مطالبه‌گری شورای اسلامی شهر از مسئولان به صورت عملی برای رفع مشکلات موجود در جامعه شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ 18 May 2022

«محمد باقر پارسائیان» در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: جایگاه شورای شهر، جایگاه مطالبه‌گری است لذا باید دستگاه‌های مربوطه به شورای شهر خوانده شوند و مطالبات نسبت به کم‌کاری‌ها به آنها اعلام شود.

وی تصریح کرد: برخی موضوعات لازم است که تا رسیدن به نتیجه از سوی شورای اسلامی شهر یزد پیگیری شود و در صورتی که نتیجه مناسب کسب نشد، کم‌کاری‌ها را به مراجع ذیصلاح اعلام کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: مردم از شورای شهر انتظار دارند که تمام مسائل و مباحثی که مرتبط با امور زندگی آنهاست را با جدیت دنبال کند و تا حد امکان زمینه رفع مشکلات را فراهم کند.

وی بیان کرد: امروز مشکلات بسیاری در سطح جامعه وجود دارد که به جرات می‌توان گفت بخش مهمی از آنها به دلیل نبود مطالبه‌گری صحیح و نظارت مناسب ایجاد شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، پارسائیان ادامه داد: از این روست که می توان انتظار داشت در صورت پیگیری دقیق و تخصصی شورای اسلامی شهر یزد و مطالبه گری از مسئولان امر، زمینه رفع این مشکلات فراهم شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار