شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان در شهر یزد بیش از ۱۵۰ نیروی در جستحوی کار را از میان دانشجویان و فارغ التحصیل دانشگاهی جهت پشتیبانی از مشتریان خود بکار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 14 May 2022

یکی از مسائلی که همواره دولت‌ها و حکومت ها با آن مواجه هستند نرخ بیکاری بوده است که ایران نیز از این مساله مسثنی نیست. البته این نرخ در استان‌های مختلف بسته به شرایط اقتصادی و اجتماعی آن ها متفاوت است.

استان یزد به واسطه مدل توسعه‌ای آن، اکنون شکل متفاوتی از بیکاری را تجربه می‌کند به طوری که آمار بیکاری مردان دارای تحصیلات دیپلم به پایین استان نه تنها صفر است بلکه نیاز مبرمی به نیروی کار یدی در استان وجود دارد در مقابل اما، بر اساس آمار نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و بانوان در استان یزد قابل توجه و بالاتر از میانگین کشوری است.

نسخه علاج بخش حل این مسئله در بیانات رهبر معظم انقلاب و شعار سال جدید مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نهفته است؛ بر این اساس توجه به شرکت‌های دانش بنیان و فناور می تواند نقش بسیاری در اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و بانوان داشته باشد.

پیش از این مجموعه‌هایی با این استانداردها ایجاد شده‌اند که یکی از این شرکت‌ها، شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان است که در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدمات عملیاتی به شرکت دیوار تاسیس شده و از شرکت‌های زیرمجموعه‌ هلدینگ هزاردستان است.

یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این مجموعه در جذب و استخدام نیروی انسانی، فراهم ساختن امکان دورکاری با کیفیت، به منظور ایجاد همکاری گسترده در تمامی نقاط ایران از جمله استان یزد است.

ایسنا یزد به بهانه استخدام‌های این شرکت در استان یزد با «نوشین خطیب» مدیر عامل و «شهرام ایمانی» مدیر تیم مرکز تماس شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان گفت‌وگویی را ترتیب داده است که مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید؛

استخدام بزرگ در راه یزد/ فارغ التحصیلان دانشگاهی؛ هدف استخدامی شرکت پیشگامان آرمان

ایسنا: به صورت مختصر مجموعه پیشگامان معرفی و محورهای فعالیت مجموعه را بیان فرمائید.

نوشین خطیب؛ مدیر عامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: مجموعه پیشگامان با پروژه بررسی آگهی و به عنوان بازوی عملیاتی دیوار و عضوی از هلدینگ هزاردستان تاسیس شد. رسالت ما در پیشگامان مدیریت طرح‌های عملیاتی مورد نیاز دیوار به عنوان بزرگترین پلتفرم ثبت آگهی آنلاین کشور تعریف شده است.

ایسنا: روند فعالیت مجموعه طی این سال های فعالیت را چطور ارزیابی می کنید؟

نوشین خطیب؛ مدیر عامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: پیشگامان در این سال‌ها همراه با دیوار چه از نظر تخصصی و چه از نظر توان عملیاتی به صورت قابل توجهی رشد کرده و البته که هنوز مسیر طولانی پیش روی ماست و معتقدیم با تکیه بر توان همکاران متخصص و توانمندی که طی این چند سال با این مجموعه همراه شدند، این رشدی که آغاز شده، در سال‌های پیش رو پر سرعت‌تر و پر قدرت‌تر ادامه خواهد داشت.

استخدام بزرگ در راه یزد/ فارغ التحصیلان دانشگاهی؛ هدف استخدامی شرکت پیشگامان آرمان

ایسنا: در مجموع چند نفر در مجموعه شما مشغول به کار هستند؟

نوشین خطیب؛ مدیر عامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: در حال حاضر ۵۳۴ نفر در ۱۳ استان کشور همکار ما هستند. این افراد در چند طرح بزرگ عملیاتی پلتفرم دیوار فعالیت می‌کنند. در حال حاضر کلیه فرآیندهای استخدامی و همکاری ما به صورت آنلاین اجرا می‌شود و به همین واسطه برای همه طرح‌های عملیاتی از استان یزد استخدام داریم.

ایسنا: درباره فرصت های شغلی شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان و ملاک‌های استفاده از توان و ظرفیت افراد در این مجموعه توضیح دهید.

نوشین خطیب؛ مدیر عامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: این همکاری‌ها وابسته به شرایط فرد و مهارت های فراگرفته شده می‌تواند شکل‌های گوناگونی داشته باشد؛ از نوع طرح (مانند کال سنتر، بررسی آگهی ، کنترل کیفیت کال سنتر، بررسی چت و سایر موارد) تا شکل و شیوه قرارداد و زمان کار(مانند تمام وقت، پاره وقت، روز کار، شب کار یا نوبتی). پیشگامان در حال حاضر بیش از ۲۵۰ موقعیت شغلی باز در مشاغل عملیاتی به صورت دور کار یا نیمه دورکار دارد که حدود ۲۰۰ عدد از این مشاغل صرفاً در استان یزد تعریف شده است. همچنین در کلیه این مشاغل پرداختی‌ها مطابق قانون و استخدام‌ها بدون در نظر گرفتن جنسیت صورت می‌پذیرد.

در کنار مشاغل حوزه عملیات، پیشگامان در جهت بالا بردن کیفیت خروجی پروژه‌های خود از ستاد توانمندی هم برخوردار است. بخشی از این ستاد که شامل مشاغل حوزه آموزش و برنامه‌ریزی می‌شود از شهرهای پر پتانسیلی همچون یزد تشکیل می‌شوند و در کنار کمک به پیشگامان مسیر شغلی جذابی را هم برای همکاران عملیات ایجاد می‌کنند.

ایسنا: در خصوص فرصت های شغلی که به واسطه همکاری با پلتفرم دیوار توضیح دهید.

شهرام ایمانی؛ مدیر تیم مرکز تماس: در این شعبه چندین فرصت شغلی خواهیم داشت؛ بیش از ۸۰ درصد همکاران به عنوان کارشناس مرکز تماس فعالیت می کنند و عمده وظیفه آن ها پاسخگویی به تماس های واصله از سمت مشتریان سایت دیوار است.البته جایگاه‌های شغلی دیگری مثل سرپرست و مدیر، حراست، خدمات عمومی و سایر نیز به تناسب وجود خواهد داشت.

ایسنا: حقوق و مزایای کارشناسان مرکز تماس چقدر است؟

شهرام ایمانی؛ مدیر تیم مرکز تماس: برای افرادی که در سمت کارشناس مرکز تماس با ما همکار خواهند شد، حقوق پایه؛ برابر مصوبه وزارت کار به انضمام سایر مزایا نظیر حق اولاد، حق مسکن و بن خواربار پرداخت خواهد شد علاوه بر این، در برخی اعیاد و مناسبت‌ها به این افراد بسته‌های حمایتی داده خواهد شد.

تا این لحظه در هیچ زمانی شرکت دچار تعویق حقوق دستمزد نشده و تمام تلاش شرکت در این راستا برای ایجاد احساس امنیت شغلی و مالی همکاران بوده است. از دیگر مزایای این شرکت می‌توان به وجود سیستم ارزیابی عملکرد، ارتقاء و پیشرفت شغلی برای همکاران مستعد و ساعی نیز اشاره کرد.

ایسنا: آیا مجموعه پیشگامان در استان‌های دیگر نیز فعالیت دارد؟ چه فرصت‌های شغلی در سایر استان‌ها ایجاد شده است؟

نوشین خطیب؛ مدیرعامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: پیشگامان یکی از اولین شرکت‌ها در زمینه فراهم آوردن امکان دورکاری برای پرسنل خود بود. در سال ۱۳۹۶ هسته اولیه شرکت برای نظارت بر آگهی‌های دیوار شکل گرفت و حدود ۲۰۰ نفر از نقاط مختلف کشور برای همکاری با مجموعه پیشگامان به ما پیوستند. در حال حاضر بیش از ۵۳۰ نفر از اقصی نقاط کشور در پیشگامان مشغول به کار هستند. نیروهای ما در حال حاضر ساکن استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، قزوین، مازندران، خراسان رضوی، سمنان، گلستان، قم، اصفهان، یزد، فارس و خوزستان، البرز، گیلان و تهران هستند. عمده نیروها را ساکنان تهران و گیلان و البرز تشکیل می‌دهند و ۴۲۶ نفر از نیروهای ما در پوزیشن‌های عملیاتی مشغول به کار هستند.

استخدام بزرگ در راه یزد/ فارغ التحصیلان دانشگاهی؛ هدف استخدامی شرکت پیشگامان آرمان

ایسنا: مجموعه پیشگامان در مجموع چند دفتر در سراسر کشور دارد؟

نوشین خطیب؛ مدیرعامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: دفتر اصلی پیشگامان در تهران واقع شده است. یکی از دفاتر ما نیز در منطقه آزاد انزلی است و سومین و جدیدترین دفتر پیشگامان به تازگی در یزد راه اندازی شده است.

ایسنا: علت انتخاب یزد چه بود؟ از منظر شما استان یزد چه مزیت‌هایی دارد؟

نوشین خطیب؛ مدیرعامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: استان یزد از جهت تعدد جوانان آماده به کار تحصیل کرده برای ما از جذابیت زیادی برخوردار بود. تعداد زیاد دانشجوها و تازه فارغ التحصیلان استان یزد؛ در کنار فرهنگ بالای تعهد کاری و تجربه‌ای که از همکاران دیگر خود پیشگامان در همکاران یزدی داشتیم، جذابیت این استان را برای همکاری عمیق دوچندان کرد. در کنار این موضوع، وجود چند شرکت کال سنتر بزرگ کشور در این استان هم موجب ازدیاد نیروهای با کیفیت آموزش دیده در این استان شده که فرآیند همکاری با پیشگامان را بسیار تسهیل می‌کند.

ایسنا: یکی از مسائل یزد، بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است. برنامه شما در این راستا چیست؟

نوشین خطیب؛ مدیرعامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: در حال حاضر ۸۵ درصد (بیش از ۳۷۰ نفر) همکاران پیشگامان را در طرح‌های عملیاتی همکاران با تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد تشکیل می‌دهد. این تعداد روز به روز هم در حال افزایش است و پیشگامان توانسته فضای ایده آلی را برای عزیزان دانشجو یا تازه فارغ التحصیل دانشگاهی ایجاد کند. این مساله به واسطه امکان دورکاری، تجهیزات تحویل شده توسط شرکت، امکان رشد و فضای یادگیری پیشگامان هر روز هم در حال بهتر شدن است.

ایسنا: یکی از دغدغه‌های موجود در استان یزد، نرخ بالای بیکاری زنان است، در این زمینه شرایط ویژه‌ای برای اشتغال بانوان فراهم شده است؟

نوشین خطیب؛ مدیرعامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: ۸۱ درصد از همکاران ما (بیش از ۳۲۰ نفر) را زنان تشکیل می‌دهند و این مسئله در مشاغل و طرح‌های مختلف نیز با همین ترکیب در حال اجراست. زنان مهارتمند پیشگامان با هر نیاز و بینشی نسبت به آینده می‌دانند که فضای توسعه فردی یا کار توام با آرامش برای آنها فراهم است.

همینطور از آنجا که ایجاد بسترهای پیشرفت، ارزش و تعهد ما به کارکنان هست، شرکت همواره در حال تدارک برنامه‌های آموزشی داوطلبانه است و این مهم در آینده هم پرشتاب‌تر ادامه خواهد داشت. این آموزش‌ها در کنار ارزیابی‌های هوشمندانه، فضای دیده شدن را برای هر فردی که علاقمند به توسعه فردی و پیشرفت شخصی است را فراهم می‌کند.

ایسنا: سوال آخر اینکه، میانگین سنی افراد مشغول در مجموعه شما چقدر است؟ و چه تاثیری در فضای فعالیت مجموعه دارد؟

نوشین خطیب؛ مدیرعامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: میانگین سنی نیروهای پیشگامان نیز ۲۹ سال است که این موضوع فضای شرکت را توام با پویایی، تغییر، شادابی و همکاری پر نشاط می‌کند.

ایسنا: درباره فرصت های شغلی ایجاد شده در یزد توضیح می دهید؟ افراد باید چه مهارتی داشته باشند و به چه شکل می‌توانند با مجموعه شما همکاری داشته باشند؟

نوشین خطیب؛ مدیرعامل شرکت پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان: ما در شهر یزد بیش از ۱۵۰ نیروی پشتیبانی از مشتریان (کال سنتر) تا پایان سال استخدام خواهیم کرد. این موقعیت شغلی برای همه افرادی که علاقمند به حل مشکلات و کمک به کاربران دیوار هستند مناسب است و کار به صورت نیمه دورکاری (یک روز در هفته حضوری و باقی دور کار) انجام می شود و کلیه تجهیزات توسط شرکت تهیه و تحویل داده می شود.

همچنین تمامی افرادی که کمتر از ۳۵ سال سن دارند، در شهر یزد ساکن اند و مدرک تحصیلی لیسانس به بالا دارند میتوانند همکار ما باشند ( شرایط استخدام دانشجو نیز فراهم هست) و برای انجام این کار نیازی به سابقه مرتبط نیست.

علاقه مندان می‌توانند رزومه خود را به شماره واتساپ ۰۹۰۲۴۷۲۴۴۶ یا ایمیل callcenter@pishgamanarma.ir ارسال کنند. همچنین وبسایت Pishgamanarman.ir و صفحه‌های شرکت در سایت های معتبر کاریابی هم محلی برای ثبت نام و ارسال رزومه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار