معاون استاندار یزد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه ها، گفت: در اجرای این طرح اطلاع رسانی امری اساسی است.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 13 May 2022

«علی اکبر عزیزی» در نشست شورای اطلاع رسانی استان که با موضوع طرح عادلانه سازی یارانه‌ها در استانداری یزد برگزار شد، به نخستین اردوی جهادی رسانه‌های استان با عنوان شهید احمد اخلاص در شهرستان خاتم، این حضور را گام موثری در جهت جهاد در جامعه خواند.

وی بیان کرد: شورای اطلاع رسانی در بحث جهاد بایستی فعال شود و مجموعه شورای اطلاع رسانی به صورت تمام قد در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و محتوای ضد اجرای طرح را پاسخ دهند.

عزیزی گفت: دولت جدید در حال اجرای طرح و حل مشکلات اقتصادی جامعه است، لذا تیم رسانه‌ای استان و شورای اطلاع رسانی بایستی به صورت فعال در مقابل عملیات روانی دشمنان ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: دشمن می‌داند که اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون دفاع مقدس در مقابلشان پیروز شود، شاهد تقویت و سربلندی نظام خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: نظام می خواهد مشکل اقتصادی را حل کند و دشمن نیز رسما اعلام کرده که اگر مشکل اقتصادی ما حل شود دیگر نمی‌تواند ما را با مشکل روبرو کند لذا فعالیت جبهه اطلاع رسانی بسیار مهم است تا از طرح عادلانه کردن یارانه‌ها و نظام حمایت کند و مقتدرانه در مقابل دشمنان بیایستد.

عزیزی گفت: ما اگرچه معتقدیم که طرح هنوز کامل اجرا نشده، اما باید با اطلاع رسانی در راستای تبیین این طرح گام برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بیان کرد: حذف ارز ترجیحی در این طرح مطرح نیست بلکه بحث ساماندهی، مردمی و عادلانه کردن یارانه ها است لذا یارانه‌ای حذف نمی‌شود و الان انتهای زنجیر به مردم داده می‌شود تا از اسراف ها جلوگیری شود و با رقابت از گرانی های مفرط جلوگیری شود.

وی افزود: مبارزه حوزه اقتصادی در فضای مجازی است که باید همه توان خود را به کار ببریم تا در مقابل دشمنان پیروز شویم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، «احسان عابدی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: اقناع افکار عمومی و حفظ آرامش در جامعه به عنوان یکی از اولویت ها در زمینه اطلاع رسانی طرح مردمی سازی یارانه‌ها است تا از هرگونه تشویش فضای روانی اجتماع جلوگیری شود و این از وظایف شورای اطلاع رسانی استان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار