رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: از بودجه اختصاصی مصوب سفر رییس جمهور به یزد ، سفر استاندار به ابرکوه و تسهیلات بانکی ، ۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه ورزشی شهدای کارگر شماره دو این شهرستان جذب شده است .
کد خبر: ۱۰۴۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ 12 May 2022

ناصر زارع روز پنجشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود : با جذب این میزان بودجه کارساخت پروژه چمن مصنوعی ورزشی ، احداث و تکمیل سیستم سرمایشی سالن چندمنظوره وتکمیل حصارکشی مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی شماره دو کارگران به اتمام رسید .

وی افزود : مجموعه ورزشی شماره ۲ در زمینی به مساحت ۲۴هزار مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و ۷۵۰ مترمربع در دست‌ساخت و تکمیل است که تاکنون افزون بر ۷۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است که ارزش فعلی ان بیش از۵۰۰ میلیارد ریال است.

زارع تصریح کرد: این مجموعه ورزشی دارای سالن چندمنظوره ، فوتسال ، بدن‌سازی ، والیبال ، بسکتبال و دیگر فضاهای ورزشی است که درهفته دولت به بهره برداری کامل می رسد.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه با اشاربه اینکه عملیات اجرایی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان با واگذاری زمین خیری درسال ۱۳۹۱ آغاز شد، اضافه کرد: برای ساخت فاز ۲ آن که شامل استخر است به ۱۸۰ میلیارد ریال نیاز است.

زارع اظهارکرد: تجهیز و تکمیل مجموعه ورزشی شماره یک نیز که در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی واقع در بلوار کشاورز ابرکوه در دست‌ ساخت است به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 

وی بابیان اینکه این مجموعه، سالن ورزشی ، مهمانسرا و زمین چمن مصنوعی دارد، افزود : برای خرید زمین چمن مصنوعی این پروژه ۶۰ میلیارد ریال نیاز است.

زارع یاد آورشد: برای صیانت از نیروی کار و سلامت خانواده‌های کارگران و ترویج فرهنگ ورزش و افزایش نشاط اجتماعی در آنها این ۲ مجموعه ورزشی کارگری در ابرکوه در حال ساخت و تکمیل است.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های رفاهی و ورزشی یکی از عوامل موثر بر ‌سلامتی کارگران است و برای تندرسی و رفع استرس و اضطراب محیط کار وضعیت فعالیت‌های ورزشی در این قشر باید ارتقا پیدا کند.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: در این شهرستان۲۵۰ واحد اقتصادی فعال تولیدی صنعتی و معدنی فعال وجود دارد که بیش از ۶۰ درصد آنها با تمام ظرفیت فعالیت دارند.

به گفته وی ، افزون بر ۲ هزار واحد صنفی دیگر در ابرکوه به صورت خویش فرما در عرصه‌های مختلف اقتصادی مشغول به فعالیت هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار