رئیس شورای شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در میان مردم است گفت: مردمی شدن یارانه‌ها اقدامی بزرگ در راستای اصلاح نظام اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ 11 May 2022

«عزیزالله سیفی» در نشست علنی شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد به نشست اعضای شورای اسلامی دوره ششم با اعضای ادوار شورا اشاره کرد و گفت: این نشست بسیار مفید بود و بازخورد بسیار خوبی داشت.

وی تصریح کرد: موارد مختلفی به عنوان تجربه از سوی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر یزد مطرح شد و امیدواریم بتوانیم در این دوره به خوبی از این تجربیات استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد به بحث مردمی نمودن یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن اشاره کرد و گفت: کشور ما با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو است و فشارها، تهدیدات و مشکلاتی که دشمنان به ما تحمیل کرده‌اند شرایط بسیار خاصی برای ما به وجود آورده است.

سیفی خاطرنشان کرد: رخدادهای بین‌المللی به ویژه جنگ روسیه با اوکراین و شرایط به وجود آمده در منطقه، سبب بروز مشکل جدی در تولید و عرضه جهانی برخی دانه‌های خوراکی و روغنی شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به این وضعیت، کشور نیاز به یک حرکت جسورانه و هوشمندانه وجود داشت که الحمدالله رئیس جمهور به خوبی به آن توجه داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: در ارتباط با یارانه‌ها در گذشته یارانه به فروشنده و وارد کننده پرداخت می‌شد ولی الان به خود مردم ارائه می‌شود و در اختیار آنهاست تا بتوانند از آن استفاده کنند.

سیفی افزود: در این راستا مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که شفاف و صریح با مردم صحبت کنند و در شرایطی که دشمن به دنبال سوء استفاده از شرایط با استفاده از شایعه پراکنی هستند، مسئولان به مردم اطلاع‌رسانی درست را انجام دهند تا هیچ سوال بدون پاسخی برای مردم باقی نماند.

وی افزود: قطعاً با این حرکتی که دولت انجام داده و ادامه خواهد داد علاوه بر اینکه جلوی قاچاق به خارج از کشور گرفته می‌شود، با افزایش کیفیت محصولات و همچنین رضایت نهایی مردم روبرو خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: به گفته تمامی اقتصاددانان تا زمانی که این جراحی اقتصادی در کشور انجام نشود، اقتصاد ایران روی ریل مناسب قرار نمی‌گیرد و بدون این اقدامات همیشه اقتصاد ما با مشکل مواجه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار