مدیر کل شهری و شوراهای استاتدار یزد تاکید کرد؛
در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد با مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، بر توسعه خدمات این صندوق با استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت تاکید شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ 11 May 2022

«حسن ابراهیمی» مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان در این دیدار با اشاره به مزیت‌های این صندوق بیمه‌ای، از تلاش این مجموعه برای بهره‌مندی جامعه هدف این صندوق از خدمات آن خبر داد و گفت: این صندوق ارزانترین پرداخت حق بیمه‌ای با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان و حداکثر ۱۳۳ هزار تومان را دارد و سهم دولت دو برابر پرداخت حق بیمه توسط بیمه شدگان است.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد از لحاظ ضریب پوشش بیمه‌ای روستایی و مناطق عشایری ۵۲.۱ درصد و ۲۷.۸ درصد بیشتر از میانگین کشوری رتبه نخست را در بین استانهای کشور از این لحاظ دارد ولی با احتساب ضریب پوشش بیمه شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر به میزان ۳۳.۶ درصد در جایگاه چهارمی کشور قرار دارد و نرخ پوشش اعضا در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هشت درصد است.

ابراهیمی ضمن تاکید بر نقش موثر شوراهای اسلامی و شهرداران در جهت گسترش و پوشش بیمه اجتماعی ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، از مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خواست تا در جلساتی که به ریاست آن اداره‌ کل با شوراهای اسلامی و شهرداران برگزار می‌شود، از مجموعه صندوق دعوت شود تا در خصوص زمینه‌های همکاری این صندوق تدابیری بیندیشند.

«سیدمحمد رستگاری» مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد نیز در این دیدار اظهار کرد: اهمیت بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بیشتر مبحث آینده‌نگری افراد است و این که چه تاثیری در آینده افراد و رفع فقر آنها خواهد داشت، بر کسی پوشیده نیست.

این مسئول با اعلام اینکه از هرگونه همکاری در این زمینه استقبال می‌کنیم، گفت: مزایای مفید و موثر صندوق بسیار قابل توجه است و این اداره‌ کل نهایت همکاری را با صندوق خواهد داشت و جلسه مذکور در اولین فرصت تشکیل و از مجموعه صندوق دعوت خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: صندوق ، بیمه ، استانداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار