فرماندار مهریز تاکید کرد؛
فرماندار مهریز بر اهتمام بیشتر به استعدادیابی در رشته ورزشی دوچرخه سواری در این شهرستان و همچنین تامین زیرساختهای مورد نیاز این ورزش تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 09 May 2022

«محمد دهقان بنادکی» فرماندار مهریز در مراسم تکریم و معارفه رئیس هیات دوچرخه‌سواری این شهرستان ضمن تقدیر از «محمد حسن لجه» رئیس قبلی این هیات ورزشی، بیان کرد : باید از تجربیات پیشکسوتان این رشته استفاده شود و همانند گذشته که افتخارات خوبی برای شهرستان کسب کردند، همچنان کمک حال ورزش مهریز باشند.

وی تصریح کرد: دوچرخه‌سواری یک ورزش المپیکی است لذا باید نگاه خاصی به این رشته داشته باشیم و با توجه به جایگاه این رشته ورزشی در شهرستان، حتماً در المپیک آینده مهریز دارای نماینده باشد.

فرماندار ابراز امیدواری کرد که با درایت و مدیریت مربیان و پیشکسوتان این ورزش در شهرستان پیشرفت‌های خوبی حاصل شود.

وی با تاکید بر جدی گرفته شدن توجه به آموزش تخصصی رشته ورزشی دوچرخه سواری، گفت: با توجه به حضور دوچرخه‌سواران مهریزی در تیم ملی کشورمان باید اهتمام بیشتری به استعدادیابی در این رشته ورزشی شهرستان شود و همچنین زیرساختهای مورد نیاز این ورزش در شهرستان فراهم شود که در این خصوص فرمانداری آماده هرگونه حمایت و همکاری است.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای چنیدن ساله «محمدحسن لجه»، طی حکمی از سوی فرهمند رئیس هیات دوچرخه سواری استان یزد، وی به سمت مشاور عالی و عضو هیات رئیسه هیات دوچرخه سواری استان منصوب و «محسن مروی‌نام» به عنوان رئیس جدید هیات دوچرخه‌سواری شهرستان معرفی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار