مدیرکل آموزش و پرورش یزد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه توجه به مسائل رفاهی، محور برنامه‌های آموزش و پرورش است گفت: طرح رتبه‌بندی و همسان‌سازی حقوق معلمان جزو مطالبات اصلی است که برای رفع دغدغه جامعه هدف به جد پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 09 May 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدکاظم رحیمی‌نژاد یکشنبه‌ شب در همایش فرهنگیان یزد افزود: دولت و مجلس برای تحقق خواسته برحق معلمان پیگیری لازم را انجام می‌دهد.

وی به اهمیت و نقش معلمان در جامعه در عرصه‌های مختلف به خصوص تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و از تلاش صادقانه آنها تشکر کرد.

این مسئول با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: توجه به مسایل رفاهی فرهنگیان و حرکت برای ارتقای دینی و آموزشی دانش‌آموزان با اجرای سند تحول بنیادین جزو برنامه‌های محوری است.

رحیمی‌نژاد به اهمیت تربیت دینی دانش‌آموزان در کنار امور علمی و آموزشی اشاره کرد و پیگیری آن را در مدارس توسط فرهنگیان با همکاری سایر نهادها و کادر آموزشی مدارس خواستار شد.

وی بر اهمیت پیگیری مطالبات برحق فرهنگیان در چارچوب قانون و تقویت طرح‌ها و برنامه‌های مورد نیاز خانواده بزرگ زیرپوشش در سطح استان یزد تاکید کرد.

در این همایش که در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد تعدادی از اعضای تشکل‌های فرهنگیان به طرح دیدگاه‌ها و مطالبات خود پرداختند و اجرای طرح همسان‌سازی و رتبه‌بندی را خواستار شدند.

استان یزد ۲۷۰ هزار دانش آموز و ۲۰ هزار معلم شاغل دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار