سرپرست فرمانداری اردکان گفت: با توجه به شاخص هایی مانند وسعت، جمعیت و نیازهای شهری ، امکانات دستگاه‌های خدمات رسان در این شهرستان برای مدیریت مناسب در مواقع بحرانی ارتقاء یابد.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 02 May 2022

به گزارش ایرنا ، حسین سبزواری روز دوشنبه در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان اردکان که به‌منظور بررسی و ارزیابی خسارات سیلاب اخیر تشکیل شد، با تاکید بر آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های دولتی، اجرایی و صنایع در مواقع بحران، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مرتبط باید همواره نسبت به تجهیز، به‌روزرسانی و آماده سازی تجهیزات خود اقدام کنند تا در مواقع بحران با موانع و کاستی‌ها مواجه نشوند.

سرپرست فرمانداری اردکان با تبیین محدودیت برخی از امکانات با توجه به گستردگی و پراکندگی این شهرستان خاطر نشان کرد: بیشترین راه‌های اصلی و فرعی استان در حوزه شهرستان اردکان است که با توجه به محدودیت تجهیزات، امکان خدمت‌رسانی هم‌زمان به بسیاری از مناطق وجود ندارد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان اردکان استفاده ازظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای آگاهی بخشی به مردم در مواقع بحران، بر تعامل همه جانبه رسانه های شهرستان با دستگاه ها در چنین شرایطی تاکید کرد.

سبزواری با اشاره به پیش‌بینی های صورت گرفته سازمان هواشناسی و احتمال بارش‌های سیل آسا در فصل بهار، لایروبی کانال‌ها، دفع آب در سطح شهر و بندهای خاکی، رفع مشکل نقاط دارای احتمال آب گرفتگی، بازدید از چاه‌های جذبی سطح شهر، ایمن سازی قنوات و تخلیه سیل بندها را اولویت فعالیت‌های ستاد بحران و دستگاه‌های مربوطه به منظور جلوگیری از خسارات بیشتر برشمرد.

مرکز شهرستان ۱۳۵ هزار نفری اردکان که در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: امکانات ، اردکان ، بحران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار