معاون استاندار یزد ابلاغ کرد؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به وضعیت حساس استان یزد و افزایش موارد ابتلا به کرونا، گفت: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم افزایش نیابد و پیک ششم اوج بگیرد، محدودیت‌های شدید باز می‌گردد و امکان قرمز شدن تمام شهرستان های استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ 27 January 2022

«علی اکبر عزیزی» در حاشیه نشست فوق العاده ستاد استانی کرونا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کرونا در استان یزد و با توجه به رنگ‌بندی‌های اعلام شده، در حال حاضر شهرستان اردکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر میزان استفاده از ماسک در استان ٣٨ درصد و روند فاصله گذاری اجتماعی نیز ٣١ درصد است.

عزیزی خاطرنشان کرد: هم اکنون چهار شهرستان میبد، مهریز، خاتم و ابرکوه نیز در وضعیت نارنجی هستند و مابقی شهرستانها نیز زرد هستند به عبارتی در استان یزد، شهرستان آبی نداریم لذا با توجه به این که سلامت مردم برای ما اهمیت دارد مقرر شد که تمام هتل و رستوران ها در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل و به مدت یک هفته به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: با توجه به روند رشد بیماری کرونا در استان و گزارشات و نمودارهای علوم پزشکی، استان وارد پیک ششم کرونا شده و در این خصوص کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی نیز شهرهای قرمز و نارنحی و شهریزد تا یک هفته غیرحضوری خواهد بود.

عزیزی در پایان تاکید کرد: بارها اعلام شد که اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون به طوری جدی انجام نشود، شاهد روند افزایشی ابتلا و مهم‌تر از همه بازگشت محدودیت‌ها خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار