معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی یزد گفت: جمعیت دانشجویی امام‌حسن (ع) با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدام به توزیع یک‌هزار کیلوگرم گوشت گوسفند میان نیازمندان کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 25 January 2022

محمدرضا صمدی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شناسایی انجام شده توسط مرکز نیکوکاری زیرپوشش و همکاری چند گروه جهادی دانشجویی و مراکز بهزیستی، بسته‌های گوشت بین مستمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون بر حسب وظیفه انسانی و اخلاقی، دانشجویان و جهادگران بسیجی در استان با همراهی خیران، بسته‌های کمک معیشتی متعددی بین اقشار کم‌درآمد و آسیب‌دیده توزیع کرده‌اند.

این فعال دانشجویی گفت: با توجه به دغدغه، انرژی و ظرفیت دانشجویان در صورت همراهی مسئولان و همچنین خیران امکان گسترش اقدامات فرهنگی و اجتماعی از این دست در سطح استان برای کمک به اقشار مختلف بیش از قبل فراهم است.

صمدی گفت: تمامی خیران و فعالان دانشجویی و دانشگاهی می‌توانند برای کمک و همراهی در این امر مهم که نیاز است اقدام لازم را با گروه‌های جهادی دانشجویی در سطح استان داشته باشند که استقبال و تعامل لازم صورت می‌گیرد .

استان یزد ۶۰ هزار دانشجو دارد که نیمی از آنها عضو بسیج دانشجویی هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار