رئیس کل دادگستری استان یزد، ثبت و ضبط تجربیات گرانقدر اشتغال در دستگاه قضایی را مهم و ارزشمند دانست و گفت: باید فرایندی کامل برای انتقال این تجربه به کارمندان جوان تدوین شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 24 January 2022

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر امروز در دیدار با نمایندگان بانوان شاغل در دادگستری استان اظهار داشت: باید از همه ابعاد زندگی اسوه تقوا و پرهیزگاری، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان الگو استفاده کرد و در همه ارکان زندگی به ویژه ابعاد اجتماعی و تربیتی بهره گرفت.

وی با تبریک روز زن و مادر به کارکنان بانوی دستگاه قضایی استان، کار در دستگاه قضایی را از مشاغل سخت برای روحیه لطیف بانوان ذکر کرد و گفت: باید برای جلوگیری از فرسودگی روحی و جلوگیری از آلام جسمی این طیف از کارکنان دادگستری، شرایط بهتری را ایجاد کرد.

 

رئیس کل دادگستری استان یزد، بر التزام به قوانین شغلی و دستورالعمل‌های استخدامی تأکید کرد و گفت: رعایت قوانین برای همه طیف‌های شغلی اجتناب‌ناپذیر است اما باید برای راحتی بیشتر مادران نسل‌های آتی و ایجاد شرایط بهتر شغلی برای آنان طرح‌های رفاهی ویژه‌ای را از مقنن و هیئت دولت خواستار شد.

وی به نقش تربیتی زن در خانه به عنوان همسر و مادر اشاره کرد و گفت: برای ایجاد یک محیط سالم و ساختن آینده‌ای متعالی در کشور باید شرایط زندگی بهتر را برای بانوان ایجاد کرد.

دهشیری انتخاب یک نماینده بانو برای حضور در شورای معاونین دادگستری در خصوص مباحث مرتبط با کارکنان را ضروری دانست و گفت: با توجه به تصمیمات مهم و تدوین برنامه‌های دادگستری استان، حضور یک بانو به عنوان نماینده یک سوم از جمعیت کارکنان دادگستری استان می‌تواند اثر گذار و راهگشا باشد.

وی برگزاری نشست‌های فصلی انتقال تجربه در دادگستری را خواستار شد و گفت: در حال حاضر این نشست‌های به صورت روتین و مستمر برای انتقال تجربه کارکنان بازنشسته به کارکنان جدیدالاستخدام برگزار می‌شود اما ضرورت دارد این جلسات در طیف بانوان نیز به صورت مجزا باشد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: دادگستری ، اشتغال ، تجربه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار