استاندار:
استاندار یزد گفت: نباید طرح‌های عمرانی و تولیدی استان بدون پیوست فرهنگی و نادیده گرفتن مسایل زیست محیطی اجرا شود ،باید همه مسئولان برای تحقق اهداف مورد نظر پیگیر و در این مورد به جد اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 23 January 2022

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روزیکشنبه در همایش فصلی ائمه جمعه یزد که در مجتمع فرهنگی غدیر مرکز استان برگزار شد افزود: توسعه فرهنگی هدف اصلی دولت است ،برای تحقق آن وجود پیوست فرهنگی باید همواره در تمامی امور جدی گرفته شود.

وی با قدردانی از تمامی کسانی که برای تحقق اهداف نظام و انقلاب‌ اسلامی تلاش دارند ادامه داد: رویکرد ما در توسعه استان، داشتن پیوست فرهنگی و مسایل زیست محیطی در همه طرح‌هاست و هیچ طرحی را در استان بدون داشتن این پیوست‌ها اجرا نخواهیم کرد و اجازه هم نمی‌دهیم کارخانه‌ای به هر قیمتی و بدون توجه به این مسایل تاسیس شود.

استاندار یزد بیان کرد: گردشگری به هر قیمتی را نمی‌پذیریم و باید باورها، ارزش‌ها و رفتارهای دینی و اسلامی را در این حوزه تقویت کرد و بودجه لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت را مدنظر قرار دادیم و رویکردمان هم توجه به مناطق کمتر برخوردار استان است.

همچنین رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: توجه به سبک زندگی اسلامی، خانواده، حجاب و عفاف، عمق بخشی و تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب و احیای نقش پایگاه‌های بسیج و مساجد در حوزه مسایل فرهنگی در استان ضروری است .

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی افزود: برای داشتن جامعه‌ای اسلامی باید همواره توجه به پیوست فرهنگی و ارتقای امور معنوی با همکاری بخش‌های مختلف و مسئولان در یزد و تمامی مناطق مدنظر جدی قرار گیرد که تحقق آن از جمله مطالبه عمومی و امری حیاتی است .

در این همایش تعدادی از ائمه جمعه، دغدغه‌های خود به ویژه در زمینه تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی ، گرانی و تورم، آلودگی هوا و آسیب‌های فرهنگی در حوزه گردشگری را مطرح کردند.

نمازجمعه در ۲۸ شهر و روستای استان یزد با حضور قشرهای مختلف اقامه می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار