مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد: قیمت تخم مرغ بسته بندی شده، هر دانه هزار و ۹۰۰ تومان است.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ 23 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نعمت الله جعفری در جلسه صبح امروز قرارگاه امنیت غذایی با اشاره به مباحث پیش آمده در جلسه شب گذشته تنظیم بازار گفت: تولید روزانه تخم مرغ در استان ۹۸ تن است که ۵۰ تن آن مصرف داخلی و مابقی به استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

وی با اشاره به تعهد کارخانه سیمرغ به استان برای تأمین روزانه ۱۲.۵ تن تخم مرغ تأکید کرد که از این میزان حدود ۳ درصد به صورت بسته بندی روانه بازار می‌شود.


جعفری از تداوم گشت مشترک بازرسی برای آگاهی از روند عرضه و قیمت تخم مرغ اظهار داشت: در این بازرسی علاوه بر کنترل و نظارت بر قیمت‌ها به تاریخ مصرف و بر نحوه توزیع تخم مرغ، صدور فاکتور فروش و لحاظ کردن قیمت‌ها کنترل و نظارت می‌شود.


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با تأکید بر اینکه هیچگونه کمبودی در عرضه توزیع تخم مرغ وجود ندارد، ادامه داد: رصد روزانه بازار و شبکه توزیع از جمله موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار می‌گیرد.


وی نرخ مصوب تخم مرغ را برای هر کیلو ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت تخم مرغ بسته بندی شده نیز دارای قیمت رسمی بوده که در سایت وزارت جهاد کشاورزی قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار