دانش‌آموخته سابق دانشگاه یزد برنده جایزه بهترین رساله دکتری در یک انجمن تخصصی اروپایی شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ 23 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، پایان‌نامه دکترای امیر کفشدار گوهرشادی دانش‌آموخته این دانشگاه با عنوان «پیشرفت‌های پارامتری و هندسه‌ی جبری در تحلیل استاتیک برنامه‌ها» از انستیتوی علم و فناوری اتریش (IST Austria) به عنوان بهترین پایان‌نامه دکترای انجمن اروپایی زبان‌های برنامه‌نویسی و سیستم‌های کامپیوتری (EAPLS) معرفی شد.

به گزارش EAPLS، این جایزه که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده، همه ساله به نویسنده پایان‌نامه‌ای اهدا می‌شود که نوآورانه‌ترین و تأثیرگذارترین نقش را در زمینه پژوهشی زبان‌های برنامه‌نویسی و سیستم‌های کامپیوتری داشته باشد و هدف از آن نیز معرفی کار‌های عالی در این حوزه، کمک به پیشرفت و تعالی برندگان و ایجاد رقابت در بین دانشجویان دکترا است.


براساس این گزارش، برنده جایزه بهترین پایان‌نامه دکترای انجمن اروپایی زبان‌های برنامه‌نویسی و سیستم‌های کامپیوتری (EAPLS) ازسوی کمیته بین‌المللی متشکل از استادان برتر این رشته در دانشگاه‌های سراسر جهان انتخاب می‌شود که برخی از معیار‌های انتخاب آن عبارتند از میزان نوآوری، تأثیرگذاری علمی و کیفیت نوشتار.

در گزارش دریافتی از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه همچنین آمده است، کمیته داوری این جایزه، پایان‌نامه امیر کفشدار گوهرشادی را «یک اثر برجسته» خوانده و آن را به عنوان برترین پایان‌نامه در میان صد‌ها نامزد از دانشگاه‌های مختلف انتخاب کرده است.

برچسب ها: رساله ، دانشگاه ، انجمن ، جایزه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار