مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: هزار و ۸۶۶ خودرو به سیستم دوگانه سوز تبدیل شدند.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 23 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، عبدالرضا انتظاری با اشاره به استقبال شهروندان شهر یزد از طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تا پایان دی ماه سال جاری بیش از هزار و هشتصد خودروی عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند و تعداد ۲۳۵ خودرو ثبت نام شده نیز در نوبت انتظار هستند.

 

وی با اشاره به دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های مسافربر اینترنتی تصریح کرد: طرح تبدیل خودرو‌های مسافربر شخصی به دوگانه‌سوز با اولویت ماشین‌های پرمصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل آغاز شده و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل، به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد اظهار داشت: به خودرو‌های مشمول این طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از طرح ارسال می‌شود و مالکان خودرو‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل، اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۷ باب جایگاه سی‌ان‌جی در استان یزد فعال و در حال ارائه خدمات به شهروندان بوده و همچنین طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی از طریق ۶ کارگاه مجاز در استان یزد، در حال اجراست.

برچسب ها: خودرو ، دوگانه سوز ، یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار