هشدار استاندار:
استاندار یزد هشدار داد: وضعیت شیوع کرونا در استان نگران کننده است و از وضعیت زرد و نارنجی خارج شده و به سمت قرمز رفته است.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ 23 January 2022

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی عصر شنبه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: شرایط کرونایی یزد اصلا مناسب نیست و آمار بیماران سرپایی نسبت به هفته قبل ۲ برابر شده و میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به یک چهارم کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مردم باید در رعایت مقررات در حوزه بهداشت وظایف خود را انجام دهند ادامه داد: اگر وضعیت به همین منوال باشد استان در ماه جاری باز درگیری این بیماری شدید می‌شود.

این مسئول بیان کرد: اگر همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی نباشد دوباره مجبور به تعطیلی بسیاری از اماکن آموزشی و اصناف در استان خواهیم بود که مناسب نیست.

همچنین علی‌اکبر عزیزی جانشین ستاد استانی کرونا در یزد گفت: نهادها و سازمان‌ها به هیچ وجه به کسانی که واکسن نزده‌اند خدمات ارائه ندهند و افرادی که می‌خواهند خدمات دریافت کنند باید یا واکسینه شده باشند و یا تست پی‌سی‌آر منفی ارائه دهند.

هم‌اکنون آمار مبتلایان به امیکرون در استان به ۵۱ نفر رسیده که ۲۳ مورد ابتلا در یزد، ۶ مورد میبد، هشت نفر در اردکان، هفت مورد در مهریزگزارش شده ضمن آنکه در اشکذر، بافق، و خاتم هرکدام ۲ مورد و یک مورد از تفت ثبت شده است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: کرونا ، هشدار ، استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار