به مناسبت روز زن و گرامیداشت مقام مادر برگزار شد؛
جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم ریحانه» با حضور پرشور بانوان اردکانی در زمین چمن مجموعه بزرگ ورزشگاه آزادی اردکان و با اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 22 January 2022

«اکبر فروزان فر» ‌رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهراء (سلام‌الله‌علیها) و گرامیداشت مقام زن، جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم ریحانه» با حضور بیش از سه هزار نفر از دختران و بانوان اردکانی در محل زمین چمن مجموعه بزرگ ورزشی آزادی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: تجلیل از بانوان فعال هیئات ورزشی، نمایش توانمندی‌ها در جریان رژه تیم‌های مختلف، اسب‌سواری، اجرای انگیزشی و روان‌شناسی برای بانوان به همراه برپایی برنامه‌های شاد و مفرح از جمله آیین‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

فروزان‌فر خاطرنشان کرد: همچنین توانمندی‌های بانوان و زنان شهرستان اردکان در قالب غرفه‌های صنایع‌دستی و تولیدات خانگی طی این جشنواره در معرض دید عموم و بازدیدکنندگان حاضر قرار گرفت.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه به همت باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو برگزار شد که فرمانداری اردکان، ناحیه مقاومت بسیج، اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز در برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی مشارکت و همکاری داشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جشنواره ، مادر ، اردکان ، ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار