معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای سرود توسط مداحان یزدی در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 22 January 2022

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خلیل سلطانی در جلسه کمیته تشکل‌های دینی دهه فجر سال ۱۴۰۰ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه بهمن ماه، برای ملت ایران یادآور پیروزی حق بر باطل است، اظهار داشت: دهه فجر برای کشور ما یک فرصت تاریخی بود و ملت ما را از حصاری بسیار خطرناک خارج کرد.

وی عنوان کرد: تا زمانی که یک ملت در حصار استبدادِ یک حکومت وابسته و فاسد و ضد مردم و ضد فرهنگ و دین قرار دارد، هیچ چیز زیبا و مطلوبی که زندگی آنها را از لحاظ مادی و معنوی اعتلاء بخشد و پیش ببرد، نمی‏تواند در بین آنها پا بگیرد.

سلطانی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ایام الله دهه فجر توسط کمیته تشکل های دینی دهه فجر بیان کرد: در ایام دهه فجر شب شعر و داستان دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کانون شعرای آیینی یزد برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از شعرای پیشکسوت دفاع مقدس و شاعران انقلابی در دهه مبارک فجر توسط کانون شعرای آیینی خبر داد و افزود: تجلیل از مداحان و شاعران انقلابی توسط کانون مداحان نیز در حال برنامه ریزی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای سرود انقلابی توسط مداحان در روز ۲۲ بهمن توسط کانون مداحان شهرستان یزد خبر داد و گفت: در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن موکب شادی توسط شورای هیئات مذهبی راه اندازی خواهد شد.

سلطانی با تاکید بر اهمیت تولید محتوای مناسب برای فضای مجازی در این ایام ادامه داد: قرار است کلیپ های کوتاه با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن توسط کانون مداحان تهیه و در فضای مجازی منتشر شود.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس اوایل انقلاب خبر داد و یادآور شد: در این نمایشگاه قرار از پیشکسوتان انقلابی توسط شورای هیئات مذهبی استان یزد تجلیل شود.

سطانی از دیگر برنامه‌های کمیته تشکل های دینی دهه فجر امسال به برگزاری مسابقه دوچرخه سواری توسط شورای هیئات مذهبی شهرستان یزد، اجرای سرود انقلاب در سطح شهر توسط کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ولایت، برگزاری کارگاه خانواده با موضوع جمعیت در روز ۲۴ بهمن توسط کانون فرهنگی تبلیغی سبک زندگی انسانی و … اشاره کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: تجلیل ، شاعران ، مداحان ، انقلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار